Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:07Värsta matlagningshelgen, ju! Jag lyckas sällan få upp ambitionen att prova något nytt. Idag var bara minstingen och jag hemma till middag, så då bakade vi pizza. I morgon ska vi till mina föräldrar på landet, och det ska visst grillas korv, så vi håller
Värsta matlagningshelgen, ju! Jag lyckas sällan få upp ambitionen att prova något nytt. Idag var bara minstingen och jag hemma till middag, så då bakade vi pizza. I morgon ska vi till mina föräldrar på landet, och det ska visst grillas korv, så vi håller
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:11ja jag har varit på en jättebra kurs och väldigt motiverad just nu.
halvamerikanska influenser hemm......är du bra på paj?
det kan ju vara väääääldigt gott
ja jag har varit på en jättebra kurs och väldigt motiverad just nu.
halvamerikanska influenser hemm......är du bra på paj?
det kan ju vara väääääldigt gott
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:31Definiera "bra"! 🙂 Jag är ju inte direkt någon Martha Stewart, och har aldrig försökt mig på några sådana där "vävda" lock av pajdegsremsor, men de brukade blir rätt goda ändå. Pumpapaj var obligatoriskt att göra, men det är jag inte så förtjust i själv
Definiera "bra"! 🙂 Jag är ju inte direkt någon Martha Stewart, och har aldrig försökt mig på några sådana där "vävda" lock av pajdegsremsor, men de brukade blir rätt goda ändå. Pumpapaj var obligatoriskt att göra, men det är jag inte så förtjust i själv
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:41mmmm äppelpaj med vaniljsås
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/bounce.gifvi skulle kunna ha en Funbeatkväll där alla tar med sig något gott att äta.
Vilken festmåltid det skulle kunna bli om vi är en 5-6 st. 😀
I norrort, typ hemma hos mig.Berit
mmmm äppelpaj med vaniljsås
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/bounce.gif
vi skulle kunna ha en Funbeatkväll där alla tar med sig något gott att äta.
Vilken festmåltid det skulle kunna bli om vi är en 5-6 st. 😀
I norrort, typ hemma hos mig.
Berit
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:56Om inte annat så kan jag väl springa till Konsum, det ligger inte så långt bort! Fast de där pytteförpackningarna med 14 blåbär i brukar vara rätt dyra.
Men en Funbeatmiddag borde väl inte vara omöjlig att få ihop. Jag är väl en av de besvärliga, med bar
Om inte annat så kan jag väl springa till Konsum, det ligger inte så långt bort! Fast de där pytteförpackningarna med 14 blåbär i brukar vara rätt dyra.
Men en Funbeatmiddag borde väl inte vara omöjlig att få ihop. Jag är väl en av de besvärliga, med bar
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:59du kan få dispens med äppelpaj eftersom säsongen är slut
du kan få dispens med äppelpaj eftersom säsongen är slut
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:00A potluck later this autom then
🙂potluck=A potluck is a gathering of people where each person is expected to bring a dish of food to be shared among the group.
A potluck later this autom then
🙂
potluck=A potluck is a gathering of people where each person is expected to bring a dish of food to be shared among the group.
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:12Tur du förtydligade Hans. Lät nästan som nåt som behövde venerisk tillsyn.
Tur du förtydligade Hans. Lät nästan som nåt som behövde venerisk tillsyn.
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:16and you would be the girl to do it
and you would be the girl to do it
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:17vem vet den skygga hinden Carina kanske till och med skulle dyka upp till potlucken
näe det tror jag hon inte törs
vem vet den skygga hinden Carina kanske till och med skulle dyka upp till potlucken
näe det tror jag hon inte törs