Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:43jag skall ha mys kväll med Emelie (nej inte mig själv, en annan Emelie) kan någon säga något gott att äta det skall gå snabbt också 🙂
jag skall ha mys kväll med Emelie (nej inte mig själv, en annan Emelie) kan någon säga något gott att äta det skall gå snabbt också 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:44Jag ska absolut prova Viccars choise nästa helg, du är den andra på bara någon vecka som rekommenderar den.
(t+)
Jag ska absolut prova Viccars choise nästa helg, du är den andra på bara någon vecka som rekommenderar den.
(t+)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:46Emelie är et bra namn;)
Super E Vad skall det innehålla för huvudingrediens?
Emelie är et bra namn;)
Super E Vad skall det innehålla för huvudingrediens?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:48Lucas: Kan inte bli något man redan är...haha...
Närå..så illa är det inte... Jag blir något annat...mysig...eller mysigare...(H)
Lucas: Kan inte bli något man redan är...haha...
Närå..så illa är det inte... Jag blir något annat...mysig...eller mysigare...(H)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:55Jag kan hjälpa dig att dricka upp vinet, Katarina 😉
Jag kan hjälpa dig att dricka upp vinet, Katarina 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:09Ja eller hur Lucas:-) låter nästan som att någon mer heter det??? Nej ingen huvudingrediens, dock gärna vegetariskt:D
Ja eller hur Lucas:-) låter nästan som att någon mer heter det??? Nej ingen huvudingrediens, dock gärna vegetariskt:D
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:25Örjan, jag kan ta med en vinflaska när jag kommer för att basta hos dig 😉
Örjan, jag kan ta med en vinflaska när jag kommer för att basta hos dig 😉
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:25Tobias: när det e sant:D
Em: Man kan tror det, och så e de. Veg mat säger du, Grönsakslasange kanske.
Tobias: när det e sant:D
Em: Man kan tror det, och så e de. Veg mat säger du, Grönsakslasange kanske.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:28Jag håller på somna redan nu, men min kompis lovade att hon skulle bota det med rödvin till mig ikväll... Hm, då lär jag ju somna ännu fortare.
Jag håller på somna redan nu, men min kompis lovade att hon skulle bota det med rödvin till mig ikväll... Hm, då lär jag ju somna ännu fortare.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 15:29Kat: Låter bra. Även om jag föredrar att dricka öl medan jag bastar, så kan vi ju dricka vin före och efter 🙂 Säg till en stund innan du dyker upp, så hinner jag elda igång bastun (H)
Kat: Låter bra. Även om jag föredrar att dricka öl medan jag bastar, så kan vi ju dricka vin före och efter 🙂 Säg till en stund innan du dyker upp, så hinner jag elda igång bastun (H)