Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 00:14*somnar på TV-soffan för ett bra tag sen och vaknar (troligen) av ett sms för en liten stund sen* Cool fredagskväll, va? (H)
*somnar på TV-soffan för ett bra tag sen och vaknar (troligen) av ett sms för en liten stund sen* Cool fredagskväll, va? (H)
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 00:15Ja, Jessie - riktigt cool kväll, lät skönt 😉
Ja, Jessie - riktigt cool kväll, lät skönt 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 00:21Somna i soffan...det är ju en helt normal fredag för mig...;)
Somna i soffan...det är ju en helt normal fredag för mig...;)
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 00:22Jag har just bestämt att jag OCKSÅ tänker kalla det för sömnträning. Sådeså! (t+)
Jag har just bestämt att jag OCKSÅ tänker kalla det för sömnträning. Sådeså! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 12:30Funderar på om jag inte ska dricka mina 2 öl som legat i kylen i 3 veckor är ju risk dom blir gammla..
Funderar på om jag inte ska dricka mina 2 öl som legat i kylen i 3 veckor är ju risk dom blir gammla..
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 12:44Jag funderar på att ta en lugn kväll i tv-soffan. Ser att det visas elitseriehockey på tv4. Heja Frölunda!
Jag skulle egentligen ha tagit några glas öl med en kompis, men hon avstyrde det hela och lika bra är väl det ty jag är rätt matt. Några glas med de
Jag funderar på att ta en lugn kväll i tv-soffan. Ser att det visas elitseriehockey på tv4. Heja Frölunda!
Jag skulle egentligen ha tagit några glas öl med en kompis, men hon avstyrde det hela och lika bra är väl det ty jag är rätt matt. Några glas med de
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 12:48Vet inte om jag är singel.. träffar nån i alla fall. Men, ikväll blir det bio. Ska gå själv (nej, jag är inget miffo med autism - jag bara gillar att gå på bio själv ibland!) vilket skall bli superskönt; bara jag, en plusstol, 1 hg lakrits och en förhoppn
Vet inte om jag är singel.. träffar nån i alla fall. Men, ikväll blir det bio. Ska gå själv (nej, jag är inget miffo med autism - jag bara gillar att gå på bio själv ibland!) vilket skall bli superskönt; bara jag, en plusstol, 1 hg lakrits och en förhoppn
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 12:53Bio själv är ju bäst. Jag är inte heller ett miffo med autism... (H)
Bio själv är ju bäst. Jag är inte heller ett miffo med autism... (H)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 12:54Jobbar. (#)
Jobbar. (#)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 13:00Käkar Pizza, dricker öl samt rom och cola, medans jag vrålar könsord till Elitseriematchen mellan Timrå och Frölunda.
Forza VF
Käkar Pizza, dricker öl samt rom och cola, medans jag vrålar könsord till Elitseriematchen mellan Timrå och Frölunda.
Forza VF