Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 19:55Just ätit good mat, ett glas vitt till det. Vardagsrumsgolvet är fullt med träns som behöver putsas... Och jag har iaf planer på att hålla mig vaken till 23, får väl se hur det går med det 🙂
Just ätit good mat, ett glas vitt till det. Vardagsrumsgolvet är fullt med träns som behöver putsas... Och jag har iaf planer på att hålla mig vaken till 23, får väl se hur det går med det 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 20:56Förresten....
De sände från Shake My World singelAW (från Sthlm) på TV4nyheterna tidigare ikväll... förmodar att det kommer igen kl 22. Det var tydligen över 500 singlar som strålat samman - spännande.... 😀
Förresten....
De sände från Shake My World singelAW (från Sthlm) på TV4nyheterna tidigare ikväll... förmodar att det kommer igen kl 22. Det var tydligen över 500 singlar som strålat samman - spännande.... 😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 22:56En kort AW på Pressklubben...
Sedan cykla hem och föräta sig på pasta 🙂
En kort AW på Pressklubben...
Sedan cykla hem och föräta sig på pasta 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 23:01Åh, det är massa barn här! 😀 I morgon kommer de alla att ta på mig med sina händer. Åh vad lycklig jag äör. Står här och hoppar på mina flänsar av pur upphetsning!!! (L)
Åh, det är massa barn här! 😀 I morgon kommer de alla att ta på mig med sina händer. Åh vad lycklig jag äör. Står här och hoppar på mina flänsar av pur upphetsning!!! (L)
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 23:26Vill fröken ha hemkörning eller ska jag skicka dom med taxi...;)
Vill fröken ha hemkörning eller ska jag skicka dom med taxi...;)
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 23:28Sitter inte flänsar på båtar??? 😉
Sitter inte flänsar på båtar??? 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 16:20Fredag, härligt!!
Ska börja förbereda middag, får en kusin på besök.Önskar er alla en underbar fredagskväll, vad ni än tar er för.
Fredag, härligt!!
Ska börja förbereda middag, får en kusin på besök.
Önskar er alla en underbar fredagskväll, vad ni än tar er för.
Quote from Åsa Tysklind on 3 September 2010, 16:21Ja undra vad man ska göra.
Åka hem och laga något gott kanse ta ett glas vin.
Tyvärr är det ensamt i soffan men vad ska man göra
Ja undra vad man ska göra.
Åka hem och laga något gott kanse ta ett glas vin.
Tyvärr är det ensamt i soffan men vad ska man göra
Quote from Rasmus Olsson on 3 September 2010, 17:07Jo, jag ska avkalka min Gaggia. Det blir skoj.
Jo, jag ska avkalka min Gaggia. Det blir skoj.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 17:09Bjöd en tjej på middag i onsdags och e annan tjej ikväll. Börjar fundera på om det inte skulle vara bättre att bjuda hem killar om jag ska lämna singellivet, jag är ju iaf hetero.
Får nog fundera på det...
Bjöd en tjej på middag i onsdags och e annan tjej ikväll. Börjar fundera på om det inte skulle vara bättre att bjuda hem killar om jag ska lämna singellivet, jag är ju iaf hetero.
Får nog fundera på det...