Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

själv ska jag städa ikväll.. sedan kan det nog bli en öl

Vi äter glass och tittar på Pippi Långstrump 🙂

Katarina, inser du inte att Pippi Långstrump är rena porren Asså, springa omkring i minikjol och höfthållare sådär bland folk!

usch och fy så omoralisk du är.

Målar vardagsrummet, dricker öl, kan man har roligare en fredagskväll?

Henrik: Det är bara att fortsätta måla mitt sen! När du ändå har ångan uppe menar jag 🙂

Jag har lagat matlådor till den kommande veckan, diskat och just insett att jag är för trött för att titta på film och äta godis som jag tänkt från början...

Ska ta itu med disken nu när min kusin gått hem...Kanske dricka pp vinet också:-)

Tror minsann att alla singlar antingen har somnat eller så har ni ett liv... det är ju väldans tomt i trådarna ikväll.... 😉
Borde kanske försöka sova lite...

Diskaren får dricka upp vinet, så är regeln Helena.

Själv har jag jobbat i kväll fast det var lugnt och jag hade en sällskap av en FB( ej singel) men vi snackade halvmara och tog hand om de patienter vi hade ansvaret för.

Camilla: lugnt på jobb i Malmö oxå... det är rätt skönt ibland!

Jag är lite festsugen - sitter här och diggar i takt till musiken (H) och känner mig inte det minsta trött fastän att jag egentligen borde lägga mig i tid for once....

Jag har sömnträning, jag har slarvat under sommaren och haft svårt att komma tillbaka till vanorna med sena kvällar och tidiga mornar. Jag har en timme till jobbet och på helgerna går tågen inte alltför ofta.... Så snart söker jag upp godnatt-tråden.