Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 21:51@Niklas (t+)
@Niklas (t+)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 22:26Niklas: Jag har presenterat mig i presentationstråden, som de flesta här på fb. Var någon gång i maj tror jag...
Niklas: Jag har presenterat mig i presentationstråden, som de flesta här på fb. Var någon gång i maj tror jag...
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 22:46haha Linda det passar ju bra det med Stalker och grejer 🙂 Jag vet inget om dig hrm hur nu det ska tolkas 😉
haha Linda det passar ju bra det med Stalker och grejer 🙂 Jag vet inget om dig hrm hur nu det ska tolkas 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 00:56*däckar 20:17 med en blixtrande huvudvärk*
*vaknar 00:23 hur pigg som helst*Nån som vill hitta på nåt?? 😀
...ähepp, inte det...
Tror ni det är läge att åka förbi pizzerian nu? Jag har en kall öl i kylen som väntade på pizzasällskap ikväll.. e g e n t l
*däckar 20:17 med en blixtrande huvudvärk*
*vaknar 00:23 hur pigg som helst*
Nån som vill hitta på nåt?? 😀
...ähepp, inte det...
Tror ni det är läge att åka förbi pizzerian nu? Jag har en kall öl i kylen som väntade på pizzasällskap ikväll.. e g e n t l
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 07:05Påminn mig om att aldrig bli full och jävlig igen!! (#) Tur man blir avskräckt lagom till kickoffen på måndag...
Påminn mig om att aldrig bli full och jävlig igen!! (#) Tur man blir avskräckt lagom till kickoffen på måndag...
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 09:06Jörgen: Vill man veta kan man ju också f r å g a Men stalkers undanbeder jag mig bestämt!
Nina: Vad har du NU gjort?? *ser bestämt på* 😉
Jörgen: Vill man veta kan man ju också f r å g a Men stalkers undanbeder jag mig bestämt!
Nina: Vad har du NU gjort?? *ser bestämt på* 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 09:13Jessie, vid det klockslaget är det nog vara lättare att baka en pizza än att hitta en öppen pizzeria:-)
Jessie, vid det klockslaget är det nog vara lättare att baka en pizza än att hitta en öppen pizzeria:-)
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 09:36Helt sant Helena. Det fick bli TV-soffan helt utan pizza istället. Tror ni det var några bra program sådär dags då? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/rolleyes.gif
Helt sant Helena. Det fick bli TV-soffan helt utan pizza istället. Tror ni det var några bra program sådär dags då? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/rolleyes.gif
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 10:11Linda : Du behöver inte vara orolig för mej.
Frågar öppet utan att smyga det är min melodi.
Är det nått så bara säg det så rakt som möjligt.Jörgen : Jag kanske har missat nån etik men tycker det verkar vara ok o kolla på vilket sätt andra tränar.
Det hj
Linda : Du behöver inte vara orolig för mej.
Frågar öppet utan att smyga det är min melodi.
Är det nått så bara säg det så rakt som möjligt.
Jörgen : Jag kanske har missat nån etik men tycker det verkar vara ok o kolla på vilket sätt andra tränar.
Det hj
Quote from ellen olsson on 18 September 2010, 10:34Jessie: Det är väl aldrig några bra program på TV så det finns väl ingen anledning att tro att den tiden skulle utgöra något undantag? 😉
Jessie: Det är väl aldrig några bra program på TV så det finns väl ingen anledning att tro att den tiden skulle utgöra något undantag? 😉