Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 17:49Nu tycker jag att du gjort en feltolkning, Linda. Nog duger ni allt...
Nu tycker jag att du gjort en feltolkning, Linda. Nog duger ni allt...
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 17:53Jag ska storstäda! (#) Det ser ut som fan här. Men kanske en liten tur bort till FilmTajm och köpa lite godis till glinen först.
Jag ska storstäda! (#) Det ser ut som fan här. Men kanske en liten tur bort till FilmTajm och köpa lite godis till glinen först.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 18:05Tortillas på menyn och slappa 🙂
Tortillas på menyn och slappa 🙂
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 18:17Tappat upp et bad och skall ligga och mysa med en öl och kycklingsallad i minst 20 minuter. Det kan jag vara värd.
2h MTB
140 armhävningar
25 situps (skulle göra lika många som armhävningar... men magen fick kramp)
7km rask promenad.
Tappat upp et bad och skall ligga och mysa med en öl och kycklingsallad i minst 20 minuter. Det kan jag vara värd.
2h MTB
140 armhävningar
25 situps (skulle göra lika många som armhävningar... men magen fick kramp)
7km rask promenad.
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 18:23Fasen Björn... Du blir farlig på nästa pass;)
Fasen Björn... Du blir farlig på nästa pass;)
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 18:57BILD:www.skrattportalen.se/pics/frackisar/single.jpg
Jag provar med en bild
BILD:www.skrattportalen.se/pics/frackisar/single.jpg
Jag provar med en bild
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 19:02Tobias: Haha om vi kör passet på rullisarna så är jag absolut lika ofarlig som förra gången 🙂 Men skall tjuvträna lite på söndag tänkte jag. Då skall jag fokusera på lite tips från dig tänkte jag 🙂
Niklas: Härlig bild.. ser ut som fröken höger har jobb
Tobias: Haha om vi kör passet på rullisarna så är jag absolut lika ofarlig som förra gången 🙂 Men skall tjuvträna lite på söndag tänkte jag. Då skall jag fokusera på lite tips från dig tänkte jag 🙂
Niklas: Härlig bild.. ser ut som fröken höger har jobb
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 19:08Bra det Björn:-)
Själv sitter man i bilen på väg hem till mor och får i Åmål.... Inte särskilt upphetsande...
Försöker ringa lite kompisar...men inga svarar...
Bra det Björn:-)
Själv sitter man i bilen på väg hem till mor och får i Åmål.... Inte särskilt upphetsande...
Försöker ringa lite kompisar...men inga svarar...
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 19:11Många av oss tränar på sitt sätt 😀
Många av oss tränar på sitt sätt 😀
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 19:47Längesedan jag skrev något i någon tråd någonstans... Iinser att det beror på att det var längesedan jag bara var hemma och tog det lugnt en helgkväll... Men ikväll har jag höstpyntat, tänt ljus, lagat älggryta, som utan att skryta var mmmmmumsig och stif
Längesedan jag skrev något i någon tråd någonstans... Iinser att det beror på att det var längesedan jag bara var hemma och tog det lugnt en helgkväll... Men ikväll har jag höstpyntat, tänt ljus, lagat älggryta, som utan att skryta var mmmmmumsig och stif