Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 19:52Ja, det måste vara ett väg sedan Emelie...för du va ett nytt ansikte för mig...tror jag...;)
Ja, det måste vara ett väg sedan Emelie...för du va ett nytt ansikte för mig...tror jag...;)
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 19:59Tobias: Håller du inte koll på tjejerna?! 😉
Tobias: Håller du inte koll på tjejerna?! 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:00@Tobias. Hm, ja, det var nog ett tag sedan jag skrev. Det kom liksom en sommar emellan och sedan kom jag inte in i mina gamla vanor igen...
@Tobias. Hm, ja, det var nog ett tag sedan jag skrev. Det kom liksom en sommar emellan och sedan kom jag inte in i mina gamla vanor igen...
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:05Om det är någon tröst så kommer jag ihåg dig emelie
Om det är någon tröst så kommer jag ihåg dig emelie
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:06Ja...det är förjävligt Linda;) Håller jag på att tappa gajsten;)
JaJa...så kan det vara ibland Emelie...ibland kommer man på att man har ett liv;) Välkommen tillbaka;)
Ja...det är förjävligt Linda;) Håller jag på att tappa gajsten;)
JaJa...så kan det vara ibland Emelie...ibland kommer man på att man har ett liv;) Välkommen tillbaka;)
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:11Björn - tur att någon minns mig, haha. (H)
Tobias - betyder det att mitt liv är slut nu...? 😉
Björn - tur att någon minns mig, haha. (H)
Tobias - betyder det att mitt liv är slut nu...? 😉
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:17Välkommen tillbaks Emelie! 😀
Välkommen tillbaks Emelie! 😀
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:18Haha...nä det kan jag inte påstå att det skulle vara...kanske är början på ditt nya liv Emelie;)
Haha...nä det kan jag inte påstå att det skulle vara...kanske är början på ditt nya liv Emelie;)
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 20:39planet earth
planet earth
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 23:22Ska gå till sängs för ett kort jobbpass imorgon.
Ska gå till sängs för ett kort jobbpass imorgon.