Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 23:26Ligger i en säng på kurorten Sätra Brunn och är lagom seg efter en eftermiddag fylld med bad i 34-gradit vatten, bastu och sen middag på det. Imorgon är det orkesterrep för hela slanten.
Emelie:Välkommen tillbaka
Ligger i en säng på kurorten Sätra Brunn och är lagom seg efter en eftermiddag fylld med bad i 34-gradit vatten, bastu och sen middag på det. Imorgon är det orkesterrep för hela slanten.
Emelie:Välkommen tillbaka
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 21:59Igår kväll (fredag alltså) hämtade jag ut min nummerlapp på Lidingö och när jag väl kom hem (seeent) så gav jag mig ut på en liten löprunda för att väcka benen inför idag.
Igår kväll (fredag alltså) hämtade jag ut min nummerlapp på Lidingö och när jag väl kom hem (seeent) så gav jag mig ut på en liten löprunda för att väcka benen inför idag.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:02Gick det bra idag Jessie?
Gick det bra idag Jessie?
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:05Yeppers Linda. Har bara skrivit lite i min träningsdagbok idag, men mer utförlig blogg kommer imorgon. I korthet kan man väl säga att jag nådde en av mina målsättningar med nio sekunder till godo! 😀 Det gäller att ha marginalerna på sin sida, eller hur?
Yeppers Linda. Har bara skrivit lite i min träningsdagbok idag, men mer utförlig blogg kommer imorgon. I korthet kan man väl säga att jag nådde en av mina målsättningar med nio sekunder till godo! 😀 Det gäller att ha marginalerna på sin sida, eller hur?
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:08HEJA JESSIE!! SNYGGT JOBBAT! Alla marginaler är marginaler om du frågar mig! 😉
HEJA JESSIE!! SNYGGT JOBBAT! Alla marginaler är marginaler om du frågar mig! 😉
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:09Snyggt jobbat Jessie 🙂
Snyggt jobbat Jessie 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:16Snyggt!
Snyggt!
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:18Härligt Jessie!!
Härligt Jessie!!
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:24Bra gjort Jessie!
Själv blåste jag min målsättning med en minut.
Bra gjort Jessie!
Själv blåste jag min målsättning med en minut.
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 22:25Surt Henrik. Var det Karins backe som gjorde det? (den vid golfbanan på slutet...)
Surt Henrik. Var det Karins backe som gjorde det? (den vid golfbanan på slutet...)