Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

aach då Pia, håller tummarna 🙂
Nu skall jag gå o sova för jag e så rackarns trött, och dessutom skall jag ha spinningpass till morgonen, skulle gärna ha sov morgon well well...

NU har jag lagat klart höstkantarell- och blåmögelostsoppa och njuter framför TV:n ( Mord i sinnet). Hittade ett bageri och ett gott bröd med skinka på till soppan.

Har varit på funbeatträff (och några icke-funbeatre var med också).

nu är det ju inte fredag men kan berätta vad jag gjorde i fredags :9
satt uppe och slog in presenter till min bror, sedan deckade jag i säng eftersom veckan varit lång. men nu är det ny vecka och på fredag blir det till att installera ett nytt kylskåp 🙂

Jag ska i alla fall på AW. Ska orientera mig i nya området vid Vasagatan tillsammans med några jobbarkompisar. Vad ska ni göra?

Jag tycker att ni roar mig lite dåligt! 😉

Jag ska nog sova. 🙂

Eventuellt så ska jag testa min nya "leksak" också, förutsatt att jag hinner köpa den idag. 😉

haha har du så tråkigt Katarina.. Ja jag ska ta en öl eller lite vin senare.. Får nog jobba några timmar till..

Eftersom jag har sovit bort hela dagen blir det storstädning för hela slanten ikväll. En megapåse med godis och kanske film till barnen sen oxå.

Får du träna extra hårt imorgon då Nina 😉

*EDIT
Eller kan man sätta upp städning som träning ??

Jörgen, det finns en sida för stegräkning. Där kan man omvandla städning till steg. Och steg är träning. 😉

EDIT: http://www.stegraknare.se/omvandla