Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:05Jag ska ha tjejmiddag för Sollentunabor.
Tacos och rödvin/öl.
Jag ska ha tjejmiddag för Sollentunabor.
Tacos och rödvin/öl.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:05Låter smarrigt, Helena. Får jag komma? 😉
Låter smarrigt, Helena. Får jag komma? 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:11haha perfekt Nina (t+) Jag kom på det GPSén funkar ju inomhus också så har man koll på hur långt man gått 🙂
haha perfekt Nina (t+) Jag kom på det GPSén funkar ju inomhus också så har man koll på hur långt man gått 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:14Tyvärr, endast för Sollentunabor denna gång. Det var vår tanke med middagen.
Tyvärr, endast för Sollentunabor denna gång. Det var vår tanke med middagen.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:33Oroa dig inte, Helena. Det var ett skämt. 😉 Jag brukar inte bjuda in mig själv på fester. 😉
Oroa dig inte, Helena. Det var ett skämt. 😉 Jag brukar inte bjuda in mig själv på fester. 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 13:55Denna fredagen bjuder först på lite rejäl träning och sedan lika rejält soffa-softande 🙂
Denna fredagen bjuder först på lite rejäl träning och sedan lika rejält soffa-softande 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 14:50Denna fredag kommer jag sitta i bilen hem till Åmål... 🙁
Så ni kan väl ta det lugnt med skrivandet här i våran lilla grupp...är ni snälla...:-)
Denna fredag kommer jag sitta i bilen hem till Åmål... 🙁
Så ni kan väl ta det lugnt med skrivandet här i våran lilla grupp...är ni snälla...:-)
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 15:42Jag ska sätta upp min väggklocka som jag köpte på IKEA idag och sen ska jag sticka klart min halsduk, börjar bli lite kallt ute... Klaga till Sony Ericsson ska jag också göra, har upptäckt att den signal jag har till alarmet på mobilen har slutat fungera.
Jag ska sätta upp min väggklocka som jag köpte på IKEA idag och sen ska jag sticka klart min halsduk, börjar bli lite kallt ute... Klaga till Sony Ericsson ska jag också göra, har upptäckt att den signal jag har till alarmet på mobilen har slutat fungera.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 15:56En lite lagom busig kväll på stan väntar... 😉
Förslag nån vart vi ska ta vägen för lite vin, god barmat och snygga, trevliga singliga grabbar?!
En lite lagom busig kväll på stan väntar... 😉
Förslag nån vart vi ska ta vägen för lite vin, god barmat och snygga, trevliga singliga grabbar?!
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 15:57Precis haft fett magpass på gymmet så nu blir det datorn och en kall öl 🙂
Precis haft fett magpass på gymmet så nu blir det datorn och en kall öl 🙂