Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 18:01Jag skulle gått på teater i onsdags men den var inställd. Nu hoppas vi att utbytesbiljetterna till kvällens föreställning är mer lyckosamma.
Jag skulle gått på teater i onsdags men den var inställd. Nu hoppas vi att utbytesbiljetterna till kvällens föreställning är mer lyckosamma.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 18:48Anna: hittar du något sånt ställe så kan du gärna få tipsa mig om det imorgon! (med stark fokus på snygga singliga män då tack... 😉 )
Anna: hittar du något sånt ställe så kan du gärna få tipsa mig om det imorgon! (med stark fokus på snygga singliga män då tack... 😉 )
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 19:30Skoj med teater, Mattias! Vad blir det för något?
Skoj med teater, Mattias! Vad blir det för något?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 20:54Jag avbokade Zumban (känns som att det är en bekännelse värdig Bikten(#)), tog en promenad istället. Har hängt upp min nya klocka och packat upp övriga IKEAinköp. Nu sitter jag och okynnesäter salta pinnar 🙂
Jag avbokade Zumban (känns som att det är en bekännelse värdig Bikten(#)), tog en promenad istället. Har hängt upp min nya klocka och packat upp övriga IKEAinköp. Nu sitter jag och okynnesäter salta pinnar 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 20:56salta pinnar är mums.. Jag har slängt in en pizza i ugnen som snart ska möta magen 🙂
salta pinnar är mums.. Jag har slängt in en pizza i ugnen som snart ska möta magen 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:12mmm pizza (H:) Själv glömde jag äta middag och blev plötsligt vrålhungrig så jag fick köra snabbnudlar innan jag högg in på salta pinnar.
Är egentligen jättesugen på att gå ut, men känner ingen i Örebro som är ledig ikväll 🙁
mmm pizza (H:) Själv glömde jag äta middag och blev plötsligt vrålhungrig så jag fick köra snabbnudlar innan jag högg in på salta pinnar.
Är egentligen jättesugen på att gå ut, men känner ingen i Örebro som är ledig ikväll 🙁
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:13Hmm... Så... Det blir inte mycket mer spännande än så ikväll eller?
Minns den gamla goda tiden då man knappt klarade att åka iväg och träna av rädsla att missa något som hände här. Ja, ok. Det har aldrig hänt. Men det _kunde_ ha varit så! 😉
Börjar bli
Hmm... Så... Det blir inte mycket mer spännande än så ikväll eller?
Minns den gamla goda tiden då man knappt klarade att åka iväg och träna av rädsla att missa något som hände här. Ja, ok. Det har aldrig hänt. Men det _kunde_ ha varit så! 😉
Börjar bli
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:14haha javisst bennu 🙂
haha javisst bennu 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:18Vaddå "javisst"?
Vaddå "javisst"?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:26Hmm. "Snygg" går tydligen inte riktigt hand i hand med varken "charmig" eller "trevlig". Ber så mycket om ursäkt. Är inte fullt så barsk som jag nog låter. *backar ut*
Hmm. "Snygg" går tydligen inte riktigt hand i hand med varken "charmig" eller "trevlig". Ber så mycket om ursäkt. Är inte fullt så barsk som jag nog låter. *backar ut*