Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:02Haha, då tycker jag att vi säger att man kan vara BÅDE trevlig och snygg! 😀 Bennu kanske vågar sig tillbaka nu?! 🙂
Haha, då tycker jag att vi säger att man kan vara BÅDE trevlig och snygg! 😀 Bennu kanske vågar sig tillbaka nu?! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:02Micke: Du... Jag har ingen aning om vad du snackar om. Jag vet i-n-g-e-n-t-i-n-g. Jag vaknade en dag och mindes ingenting (I so wish). Skumt va?... 😉
Micke: Du... Jag har ingen aning om vad du snackar om. Jag vet i-n-g-e-n-t-i-n-g. Jag vaknade en dag och mindes ingenting (I so wish). Skumt va?... 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:03Klart man kan vara både snygg och trevlig 🙂 Som jag sa till Bennu hon har blivit snygg OCH har inte varit otrevlig hihi...
Klart man kan vara både snygg och trevlig 🙂 Som jag sa till Bennu hon har blivit snygg OCH har inte varit otrevlig hihi...
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:07Jörgen: Undrar inte du också vad Bennu och Micke kuckilurar om? *påPIKAR till kuckilurarna* 😉
Jörgen: Undrar inte du också vad Bennu och Micke kuckilurar om? *påPIKAR till kuckilurarna* 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:09@Linda Ja något fuffens är det allt hmmm
@Linda Ja något fuffens är det allt hmmm
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:16Jörgen: Tror du att Bennu och Micke kan upplysa oss kanske?!
Jörgen: Tror du att Bennu och Micke kan upplysa oss kanske?!
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:17Hmm det är väl det minsta vi kan begära tycker jag allt. lite ordning och reda måste vi ha här i forumet 😉
Hmm det är väl det minsta vi kan begära tycker jag allt. lite ordning och reda måste vi ha här i forumet 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:21Tränger mig troligen in mitt i Jörgens och Lindas egna kuckilurande 😉
Johanna, det var en komedi som hette Beyond Therapy. Helt okej underhållning, men kanske inte så att jag låg vikt av skratt hela tiden. Betyg: tre cykelbyxor av fem.
Edit: halva inlä
Tränger mig troligen in mitt i Jörgens och Lindas egna kuckilurande 😉
Johanna, det var en komedi som hette Beyond Therapy. Helt okej underhållning, men kanske inte så att jag låg vikt av skratt hela tiden. Betyg: tre cykelbyxor av fem.
Edit: halva inlä
Quote from ellen olsson on 8 October 2010, 22:22Var det en B- eller A-komedi? 🙂
Var det en B- eller A-komedi? 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 22:24Jörgen: Absolut!
EDIT: Jag kuckilurar inte vad jag vet! 🙂
Jörgen: Absolut!
EDIT: Jag kuckilurar inte vad jag vet! 🙂