Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:27´snygg här i alla fall´ 😉
´snygg här i alla fall´ 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:28Jodaa så det ska vara juu 🙂
Jodaa så det ska vara juu 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:33Är man inte snygg får man vara trevlig istället. Det är därför jag är så supertrevlig! 😀
Är man inte snygg får man vara trevlig istället. Det är därför jag är så supertrevlig! 😀
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:35Och det har du lyckats med än så länge Linda 🙂
Och det har du lyckats med än så länge Linda 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:41(#) Meh... Jag vill också vara trevlig... BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
(#) Meh... Jag vill också vara trevlig... BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:44Bennu låt oss säga så här du har inte varit otrevlig i alla fall 😉
Bennu låt oss säga så här du har inte varit otrevlig i alla fall 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:51Bennu: Jag är trevlig och du är snygg, vi kan inte få allt här i världen 😉 (Förresten, har jag missat att hälsa dig välkommen eller var du här före mig?)
Jörgen: Tack det var snällt sagt! 🙂 Så snällt att jag avhåller mig från att påpika att du därmed
Bennu: Jag är trevlig och du är snygg, vi kan inte få allt här i världen 😉 (Förresten, har jag missat att hälsa dig välkommen eller var du här före mig?)
Jörgen: Tack det var snällt sagt! 🙂 Så snällt att jag avhåller mig från att påpika att du därmed
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:53Kan jag ju inte uttala mig om Linda 😉 Men du är ju snygg om man ser till din trevlighet 😉
Kan jag ju inte uttala mig om Linda 😉 Men du är ju snygg om man ser till din trevlighet 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:53Jörgen: Ah, ok. Vad bra! 😀
Linda: Ja... Hmm. Jag... Eh... *skrapar lite med foten på marken och smiter iväg*
Jörgen: Ah, ok. Vad bra! 😀
Linda: Ja... Hmm. Jag... Eh... *skrapar lite med foten på marken och smiter iväg*
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 21:58Bennu >> Kom igen nu 😉
Bennu >> Kom igen nu 😉