Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 16:05Anna, i vilket område hade ni tänkt hålla till?
Anna, i vilket område hade ni tänkt hålla till?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 16:08Vi träffas centralt, men kan sen ta oss i alla väderstreck. Alla ideér är som bortblåsta.
Vi träffas centralt, men kan sen ta oss i alla väderstreck. Alla ideér är som bortblåsta.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 16:11Anna: Storstad på Odengatan är ett jättemysigt loungeställe med bra stämning och ja, lite trevligt att titta på också 😉 Barmaten vet jag inte hur den är, finns en restaurangdel. Goda drinkar har de däremot på TGIF (Kungsträdgården eller Stureplan) men dä
Anna: Storstad på Odengatan är ett jättemysigt loungeställe med bra stämning och ja, lite trevligt att titta på också 😉 Barmaten vet jag inte hur den är, finns en restaurangdel. Goda drinkar har de däremot på TGIF (Kungsträdgården eller Stureplan) men dä
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 16:15Storstad var länge sen, det kan kanske vara värt ett besök igen. Nån som besökt Teaterbaren och kan uttala sig om den?
Storstad var länge sen, det kan kanske vara värt ett besök igen. Nån som besökt Teaterbaren och kan uttala sig om den?
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 16:59gymmet
gymmet
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 17:10Nina, jag förstod att det var ett skämt. Lite långt för dig att åka...;)
Nina, jag förstod att det var ett skämt. Lite långt för dig att åka...;)
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 17:13Mysa i soffan med min älskade dotter och smutta på en whiskey för att mota bort förkylningen som är i antågande.
EDIT: _Jag_ dricker whiskey, hon får nöja sig med bubbelvatten.
Mysa i soffan med min älskade dotter och smutta på en whiskey för att mota bort förkylningen som är i antågande.
EDIT: _Jag_ dricker whiskey, hon får nöja sig med bubbelvatten.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 17:43hmm åkte på att jobba lite till men nu är jag tillbaka till surfande och en kall öl 🙂
hmm åkte på att jobba lite till men nu är jag tillbaka till surfande och en kall öl 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 17:44Jag skulle städa men sitter och bråkar med min iHate istället. (#)
Jag skulle städa men sitter och bråkar med min iHate istället. (#)
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 17:47Strålande Nina går framåt för dig 😉
Strålande Nina går framåt för dig 😉