Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 23:36Citerar mig själv från andra fb: "Den var en orgie i franska mustascher, förklädnader, mumier, äventyr och med en aldrig rådvill hjältinna i full fart i 105 dryga minuter. En galen feelgood-film med en touch av sorg. Grymt sevärd!"
Citerar mig själv från andra fb: "Den var en orgie i franska mustascher, förklädnader, mumier, äventyr och med en aldrig rådvill hjältinna i full fart i 105 dryga minuter. En galen feelgood-film med en touch av sorg. Grymt sevärd!"
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 23:41Nina har snällt frågat om hon fick se en bild och nu återgäldar hon uppenbarligen det genom att ge snälla omdömen! 🙂
Apropå bilder: Johan! Min granne är ruskigt lik dig, som du ser ut på din avatar här alltså. Såg honom idag för första gången trodde nä
Nina har snällt frågat om hon fick se en bild och nu återgäldar hon uppenbarligen det genom att ge snälla omdömen! 🙂
Apropå bilder: Johan! Min granne är ruskigt lik dig, som du ser ut på din avatar här alltså. Såg honom idag för första gången trodde nä
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 23:44Granne i Örebro Linda? Det kunde nääästan varit jag 😉 (Fast det var det inte)
Granne i Örebro Linda? Det kunde nääästan varit jag 😉 (Fast det var det inte)
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 23:51Johan: Nej, jag vet att det inte var du (står ett annat namn på dörren om inte annat), men det var rätt festligt!
Johan: Nej, jag vet att det inte var du (står ett annat namn på dörren om inte annat), men det var rätt festligt!
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 23:53Hmm, har du bild på grannen?
Hmm, har du bild på grannen?
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:04Diskat - check
Dammsugit hela lägenheten- check
Städat toaletterna - check
Vikt in barnens tvätt - check
Städat barnens rum - check
Moppat barnens rum - check
Plockat i ordning hallen och vardagsrummet - check
Torkat av skåpsluckor, dörrar och dörrkarmar
Diskat - check
Dammsugit hela lägenheten- check
Städat toaletterna - check
Vikt in barnens tvätt - check
Städat barnens rum - check
Moppat barnens rum - check
Plockat i ordning hallen och vardagsrummet - check
Torkat av skåpsluckor, dörrar och dörrkarmar
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:06Nina: (t+)
Nina: (t+)
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:07Jäklar va du har legat i 🙂 Imponerande 😀
Barnen såg ut att ha det bra också 😉
Jäklar va du har legat i 🙂 Imponerande 😀
Barnen såg ut att ha det bra också 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:07Nina: Kan barnen verkligen sova när du städar så där!? *imponerad* Cool färg du har på väggen förresten! 🙂
Nina: Kan barnen verkligen sova när du städar så där!? *imponerad* Cool färg du har på väggen förresten! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:08Jag?? Nej, nej! VI!! 😀 Jag och barnen har städat tillsammans. 😀
Jag?? Nej, nej! VI!! 😀 Jag och barnen har städat tillsammans. 😀