Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:05Ikväll blir det soffan fortfarande, men imorgon ska jag lämna lägenheten för första gången på en vecka. Åtminstone gå till närmaste affär...Kommer bli ett psykiskt vrak om jag ska fortsätta vara fast i soffan.
Ikväll blir det soffan fortfarande, men imorgon ska jag lämna lägenheten för första gången på en vecka. Åtminstone gå till närmaste affär...Kommer bli ett psykiskt vrak om jag ska fortsätta vara fast i soffan.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:18Hoppas det går bra för dig imorgon på promenaden då Helena 🙂
Själv har jag genrep med en orkester ikväll. Konsert på söndag.
Hoppas det går bra för dig imorgon på promenaden då Helena 🙂
Själv har jag genrep med en orkester ikväll. Konsert på söndag.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 13:21Tack, det är ju ett perfekt gåmedkryckorväder. Bara att glida fram i snön.
Tack, det är ju ett perfekt gåmedkryckorväder. Bara att glida fram i snön.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 15:30Fortfarande gråter.. varje fredag och lördag kväll. hahahah!
Fortfarande gråter.. varje fredag och lördag kväll. hahahah!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 15:49Hejsan Cathy vart kom du ifrån 🙂
Hejsan Cathy vart kom du ifrån 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:01Ikväll blir det soffan, men i morgon blir det middag och utgång med en kompis 🙂
Ikväll blir det soffan, men i morgon blir det middag och utgång med en kompis 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:04@Linda soffan funkar alltid 😀 Hmm en annan har inte varit ute sedan i somras....
@Linda soffan funkar alltid 😀 Hmm en annan har inte varit ute sedan i somras....
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:07Jörgen: Det var ett tag sen för mig också. Ska bli SKOJ 😀 *längtar*
Jörgen: Det var ett tag sen för mig också. Ska bli SKOJ 😀 *längtar*
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:14Jörgen! Jo jag damp ner här från mitt moln när jag satt där och dinglade med fötterna...!!
Jörgen! Jo jag damp ner här från mitt moln när jag satt där och dinglade med fötterna...!!
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:17@Linda ahh ja går man inte ut så ofta blir det ju extra kul när man väl gör det 😀
@Cathy aha 😀 trevligt att du damp ner en sväng ..
@Linda ahh ja går man inte ut så ofta blir det ju extra kul när man väl gör det 😀
@Cathy aha 😀 trevligt att du damp ner en sväng ..