Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tar en paus i arbetet, det är min fredagkväll denna vecka 😉

Tredje fredagen i rad som jag ligger på soffan. Less...

@Helena Visst är livet spännande 😉

*EDIT
Hoppas foten är bättre..

Innebandy, tur att jag ätit lite segt fredagsgodis som kan hjälpa till hålla ihop hälsenorna. 🙂

Foten är bättre när jag ligger still med foten i högläge. Men inte bättre när jag försöker gå. Funkar knappt att belasta foten, gör för ont:-(

jag upptäckte nyligen att benen på sängen var lite lösa.. så skulle skruva dit dem när jag upptäckte att jag inte lagt tillbaks skiftnyckeln i verktygslådan.. hm..

men fick låna en av en granne, snällt.

@ Helen Har exakt samma problem. Fast mina sängben håller på att trilla av. Måste köpa sängstomme. Lite akut. Men fasiken, när ska jag göra det? Och när jag köpt sängstomme, hur ska jag vända sängen? och montera stommen? Det är väl nu man ska skriva i "Ja

@Katarina Jag är barn ledig en vecka nu 😉

Ah tjusigt Jörgen 🙂 Måste dock precisera efterlysningen; karl (alternativt kvinna ;)) med bil, körkort (kanske säger sig självt) och bilbarnstol (H)

Måste nog vänta med att fixa det här till när jag är barnlös. Får fråga syrran.

Känner av träningen

Ska träna lite strax. Jag kräks på tv-utbudet på fredagar. Doobidoo? Idol?? Den galna professorn?? Funderar starkt på att titta på "Musik som gör ont" om musik som tortyrredskap. Nä, träna känns som rätt alternativ.