Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredag!!! På riktigt bra humör. Glider runt i min nya top och känner mig dösnygg (H) Lite AW, lite dejt - ja, så ser fredagskvällen ut. Lite trist att behöva ta det lugnt pga Snöfemman i morgon men jag får kanske ta igen det på lördag 🙂

Puss!

Kat : (t+) får väl ladda upp en bild så vi andra också får se den nya snygga toppen

Ikväll blir det en myskväll ( sen sådan dessvärre ) men dock en härlig myskväll i Snuskis sällskap (H:)

Härligt Katarina! AW, dejt och töfemma inom ett dygn alltså... 😉

Fredrik, det lät ju nästan jobbigt när du sa det så... Dejten blir nog inte mycket mer än lite prat i någon timme. Känner till väldigt lite om honom (han är en av mina "du är snygg och verkar trevlig. ska vi ses? :D).

Ska till frisören strax och klippa m

Blir ett lång pass på Sats och sen ska jag tydligen få ett herrbesök i kombination med massa rödtjut.. alltid trevligt en fredagskväll.

Idag blir det jobb, sedan hem städa för tjejbesök från Stockholm, får se vart det slutar 😉

...fredag, vad är det? Javisst ja, det är då man brukar umgås med vänner/partner och ha kul. Ja det var ett tag sen. Har ju precis flyttat till västkusten och känner ingen ännu. Bortsett från kassörskan på Ica..Ska ägna dagen åt att springa lååångt efter

Fredag och snart får jag gå hem från jobbet! Wiiiiieeeeee! 😀

Sen bär det av mot Södertälje (måste hämta mina vinterdäck till transporten som ostrategiskt nog befinner sig i Strängnästrakten istället för i stallet där transporten faktiskt står. (#) ).

N

Här blir det, det gamla vanliga... Jobb och några öl, så spännande är det i mitt liv när jag inte är i Stockholm 😉

Jessie, hade jag varit och hälsat på i Stockholm o du varit upp för det hade jag gärna hittat på ngt trevligt 🙂