Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 20:14Katarina när jag monterade ihop min tresittssoffa så ställde jag soffan på höjden så att jag skulle kunna montera ihop den..
ena armstödet lutade jag på huvudet.. behövde dock stå på tå..
Katarina när jag monterade ihop min tresittssoffa så ställde jag soffan på höjden så att jag skulle kunna montera ihop den..
ena armstödet lutade jag på huvudet.. behövde dock stå på tå..
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 20:17Det lät ju inte så jobbigt..
Det lät ju inte så jobbigt..
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 20:21klart mindre jobbigt än att släpa en sängstomme på en buss med barnvagn 😉
klart mindre jobbigt än att släpa en sängstomme på en buss med barnvagn 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 20:33Duuu Katarina vad tar du mig för 😉
Jag har
bil
körkort
bilbarnstol Smiley hmm kanske inte just den men problem är till för att lösas.sååå kram på dig
Duuu Katarina vad tar du mig för 😉
Jag har
bil
körkort
bilbarnstol Smiley hmm kanske inte just den men problem är till för att lösas.
sååå kram på dig
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 22:52Kat: Det har ALLTID varit kassa TV-program på fredagarna, jag tror att det är en medveten strategi som syftar till att vi alla ska gå på Bolaget på lördag förmiddag och INTE vara hemma på lördagskvällarna då det brukar kunna vara rätt hyfsad TV-underhålln
Kat: Det har ALLTID varit kassa TV-program på fredagarna, jag tror att det är en medveten strategi som syftar till att vi alla ska gå på Bolaget på lördag förmiddag och INTE vara hemma på lördagskvällarna då det brukar kunna vara rätt hyfsad TV-underhålln
Quote from ellen olsson on 29 October 2010, 22:58Jag tycker att lördagarna brukar vara klart sämre än fredagarna TV-programsmässigt. Nu bryr jag mig i.o.f.s. inte särskilt mycket eftersom jag inte har någon TV men lördagstablåerna brukar se erbarmliga ut.
Jag tycker att lördagarna brukar vara klart sämre än fredagarna TV-programsmässigt. Nu bryr jag mig i.o.f.s. inte särskilt mycket eftersom jag inte har någon TV men lördagstablåerna brukar se erbarmliga ut.
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 23:06Fredrik: Men det brukar iaf alltid vara NÅN film på NÅN kanal som man kan stå ut med på lördagarna. *tycker*
Fredrik: Men det brukar iaf alltid vara NÅN film på NÅN kanal som man kan stå ut med på lördagarna. *tycker*
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 23:21jag slog på bourne nu när jag kommit hem från föräldrarna
de serverade mat, eller ja jag bad om det iaf 😀
jag slog på bourne nu när jag kommit hem från föräldrarna
de serverade mat, eller ja jag bad om det iaf 😀
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 09:39Fredrik, varför läser du TV-tablån när du inte har någon TV??
Fredrik, varför läser du TV-tablån när du inte har någon TV??
Quote from ellen olsson on 30 October 2010, 09:49För att kunna håna de som har. 😀 😉
Jag har en sida på http://www.tv.nu/ som ger mig en bättre överblick över vad som kan tänkas streamas än vad jag kan få genom att surfa runt till flera olika ställen såsom Eurosport och SVTPlay.
För att kunna håna de som har. 😀 😉
Jag har en sida på http://www.tv.nu/ som ger mig en bättre överblick över vad som kan tänkas streamas än vad jag kan få genom att surfa runt till flera olika ställen såsom Eurosport och SVTPlay.