Quote from ellen olsson on 22 October 2010, 16:20Tentar italienska...
Tentar italienska...
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:26Lycka till Fredrik (kan tyvärr inte säga det på italienska)!
Lycka till Fredrik (kan tyvärr inte säga det på italienska)!
Quote from ellen olsson on 22 October 2010, 16:31Hänger du inte med i trådarna? In bocca al lupo säger man. 🙂
Hänger du inte med i trådarna? In bocca al lupo säger man. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:44Lupo lupo! 😀
Lupo lupo! 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:21Sitter i soffan o har nästan fått upp rätt temp igen.
Varit full rulle idag.
Tvättstugan 07.00
Lunch med kompis 12.30 i linköping 3mil bort
Klättra med min kk 15.00, kul o lite slitigt. Testade svåra leder idag.
Ta in hästarna i stallet hemma vid 17.30
S
Sitter i soffan o har nästan fått upp rätt temp igen.
Varit full rulle idag.
Tvättstugan 07.00
Lunch med kompis 12.30 i linköping 3mil bort
Klättra med min kk 15.00, kul o lite slitigt. Testade svåra leder idag.
Ta in hästarna i stallet hemma vid 17.30
S
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:34Har stallet (insläpp), äter kebab och dricker GT och ser på galet dåligt spelad fantasy (men när det gäller fantasy tar man det man haver, i det här fallet Legend of the Seeker) och somnar på soffan... som vanligt. 😉
Men nu har jag iaf pallrat mig en tr
Har stallet (insläpp), äter kebab och dricker GT och ser på galet dåligt spelad fantasy (men när det gäller fantasy tar man det man haver, i det här fallet Legend of the Seeker) och somnar på soffan... som vanligt. 😉
Men nu har jag iaf pallrat mig en tr
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:40Jag har ätit min Pizza och sitter i soffan. Stickar ett pannband (kallt om öronen i stallet men för varmt med mössa) av restgarner och kollar på Bournefilm. Oförskämt pigg måste jag säga, men inget att göra 🙁
Jag har ätit min Pizza och sitter i soffan. Stickar ett pannband (kallt om öronen i stallet men för varmt med mössa) av restgarner och kollar på Bournefilm. Oförskämt pigg måste jag säga, men inget att göra 🙁
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:56Sitter och tittar på Skavlan, mycket musik, skvaller och ljud. Har pratat med bästisen i München, planerar att åka dit i slutet av november.
Håkan Hellström avslutar just nu.Tar det lugnt efter jobbveckan. Känner av ryggen och tidiga mornar (när ska jag
Sitter och tittar på Skavlan, mycket musik, skvaller och ljud. Har pratat med bästisen i München, planerar att åka dit i slutet av november.
Håkan Hellström avslutar just nu.
Tar det lugnt efter jobbveckan. Känner av ryggen och tidiga mornar (när ska jag
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 23:26Har kollat klart på Bournefilm (egen), Gårdsstädning imorgon och sedan inhopp! på på hotellet.
Har kollat klart på Bournefilm (egen), Gårdsstädning imorgon och sedan inhopp! på på hotellet.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 08:02somnade tidigt så hände inte så mycket här....
somnade tidigt så hände inte så mycket här....