Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:09Toppen! *ännu mer imponerad* Det kanske förklarar varför de minsta städerskorna (förlåt, "Sanitetsteknikerna";)) ligger utslagna i soffan! 😉
Toppen! *ännu mer imponerad* Det kanske förklarar varför de minsta städerskorna (förlåt, "Sanitetsteknikerna";)) ligger utslagna i soffan! 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:21Vi kallar oss stewardesser. 😉
Visst är färgen läcker! 😀 Jag gick till färgaffären och sa att jag vill ha en spygrön vägg. När jag sedan var magsjuk några månader senare upptäckte jag att jag verkligen fått spygrön färg på väggen. (V) Resten av rummet ä
Vi kallar oss stewardesser. 😉
Visst är färgen läcker! 😀 Jag gick till färgaffären och sa att jag vill ha en spygrön vägg. När jag sedan var magsjuk några månader senare upptäckte jag att jag verkligen fått spygrön färg på väggen. (V) Resten av rummet ä
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:25Och jag som nästan tänkte skriva "Dammkonsulenter" 😉
Häftigt! Du får gärna komma till min lägenhet och hjälpa mig välja nya färger och tapeter (de jag har nu är laxrosa tapeter med blommor på, á la 1988(#)) Har så grymt svårt att välja för att jag inte
Och jag som nästan tänkte skriva "Dammkonsulenter" 😉
Häftigt! Du får gärna komma till min lägenhet och hjälpa mig välja nya färger och tapeter (de jag har nu är laxrosa tapeter med blommor på, á la 1988(#)) Har så grymt svårt att välja för att jag inte
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:49Hamnade på Angleis o det var trevligt. Tyvärr såg jag inte så mycket singlade män då jag var fullt upptagen i samtal med mina vänner hela kvällen. Nya tag i morgon kväll.....;)
Hamnade på Angleis o det var trevligt. Tyvärr såg jag inte så mycket singlade män då jag var fullt upptagen i samtal med mina vänner hela kvällen. Nya tag i morgon kväll.....;)
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:51Nu har tjejerna gått hem och det är bara disken kvar...
Nu har tjejerna gått hem och det är bara disken kvar...
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:53Spara på det roliga Helena, det är en dag i morgon också..... 😉
Spara på det roliga Helena, det är en dag i morgon också..... 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:54Ja, jag tänkte det. Har just plockat undan, men diskar imorgon (eller idag blir det ju, men när jag vaknat).
Ja, jag tänkte det. Har just plockat undan, men diskar imorgon (eller idag blir det ju, men när jag vaknat).
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 00:59@Bennu och hennes 3 herrar från källaren
http://www.youtube.com/watch?v=Ypkv0HeUvTc
@Bennu och hennes 3 herrar från källaren
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 01:22Jenny: Jag tror han menade underjorden och råkade skriva källaren bara...
(*viskar så att ingen annan hör* Nice to have you back! 😀 )Textnörderi är bra! (t+)
Jenny: Jag tror han menade underjorden och råkade skriva källaren bara...
(*viskar så att ingen annan hör* Nice to have you back! 😀 )
Textnörderi är bra! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 10:27BILD:http://lavalit.com/Smileys/SmileyTown/doh!.gif
Erkänner att jag inte är text-nerd. Gick mer på rubrik och ord som sjungs mest i låten. Blir iofs lite ego-trippad efter supit sig snygg...Jessie tolkade källaren rätt (t+)
BILD:http://lavalit.com/Smileys/SmileyTown/doh!.gif
Erkänner att jag inte är text-nerd. Gick mer på rubrik och ord som sjungs mest i låten. Blir iofs lite ego-trippad efter supit sig snygg...
Jessie tolkade källaren rätt (t+)