Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:20Jag ska gå på Zumbapass och sedan jobba lite till. Blir nog fredagsmys på fb ikväll, inte fy skam det heller! 🙂
Jag ska gå på Zumbapass och sedan jobba lite till. Blir nog fredagsmys på fb ikväll, inte fy skam det heller! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 16:29Väntar på att jag ska ta in hästarna i stallet, sen blir det att få upp värmen igen. Mys i soffan med tv, dator o gårdagens rester 😀
Väntar på att jag ska ta in hästarna i stallet, sen blir det att få upp värmen igen. Mys i soffan med tv, dator o gårdagens rester 😀
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 17:19Sitter redan i pyjamasen 😉 men mest för att det är skönt. Ska jobba i morgon och börjar 7 så det blir en tidig kväll för mig. Fortfarande lite snuvig och hostig men nu börjar halsen värka så nu är väl förkylningen på övergående.
Om en kollega äter lunc
Sitter redan i pyjamasen 😉 men mest för att det är skönt. Ska jobba i morgon och börjar 7 så det blir en tidig kväll för mig. Fortfarande lite snuvig och hostig men nu börjar halsen värka så nu är väl förkylningen på övergående.
Om en kollega äter lunc
Quote from ellen olsson on 19 November 2010, 19:11Jag tvättar. Det är sååå sexigt.
Jag tvättar. Det är sååå sexigt.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:15Jag laddar maskin nr 2 nu 😉
Jag laddar maskin nr 2 nu 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:19Man kan nästan säga att Fredrik och Camilla har tvättstugedejt 😉
Man kan nästan säga att Fredrik och Camilla har tvättstugedejt 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:20Jag jobbar. (vann jag nu i sexighetstävlingen? ;))
Jag jobbar. (vann jag nu i sexighetstävlingen? ;))
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:20Jag har handlat tvättmedel. Nu väntar jag bara på att tvätten ska hoppa in i maskinen oxå. 😉
Jag har handlat tvättmedel. Nu väntar jag bara på att tvätten ska hoppa in i maskinen oxå. 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:29Ska ta mig ett bad.
Ska ta mig ett bad.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 19:34Jag har tränat och ätit medhavd matlåda till fredagsmiddag (Bennu: jag tror jag vann på den...;)). Är grymt trött men vill inte somna i stolen på kontoret. Kanske ska dra mig hem och somna i soffan istället?
Jag har tränat och ätit medhavd matlåda till fredagsmiddag (Bennu: jag tror jag vann på den...;)). Är grymt trött men vill inte somna i stolen på kontoret. Kanske ska dra mig hem och somna i soffan istället?