Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jessie - Är du tidig i Stockholm och vill göra ett "gris i säcken"-besök så, även om inte dina föräldrar är med... 😉
Bennu & Nina - så är det! Riktig mat innehåller kött och bör intas med ett gott glas rött.

Jag tänkte inte ens äta fuskmat ikväll... Funderar på att dra hem och lägga mig direkt. Fast jag är jättehungrig... Hmmm... Hur lösa? (#)

*häller upp lite Château Cambon la Pelouse 2006 till Bennu också*

Tack Fredrik! 🙂 Nu drar jag innan jag gråter virtuella floder... Jag är lite för trött nu känner jag.

Nu har jag intagit romantisk middag på en-man-hand. Det tar ca 6,5 minuter när man inte har nån att föra filosofiska samtal med mellan tuggorna... (#)

Bennu: Jag har en portion över till dig om du är hungrig! Med en rejäl bit rostbiff! 🙂 Och ett glas v

Förresten Bennu, Fredrik häller ju redan upp vin åt dig ser jag ju...! Bäst jag håller i mitt då, så du inte blir as-kalas... 😉

Less på det mesta just nu, så sätter på en dokumentär och sover en stund.. Orkar inte ens trycka på flirt knappen på Hp 😉

Nina - lät väldigt gott (och generöst). Nu blev jag hungrig... Hoppas det smakade bra

Men Jörgen, vad nu då? Tänk vad underbart att få vara på detta fb.

hehe jo iofs.. Tror bestämt resan till Stockholm gjorde något med mig....