Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:23Jessie - Är du tidig i Stockholm och vill göra ett "gris i säcken"-besök så, även om inte dina föräldrar är med... 😉
Bennu & Nina - så är det! Riktig mat innehåller kött och bör intas med ett gott glas rött.
Jessie - Är du tidig i Stockholm och vill göra ett "gris i säcken"-besök så, även om inte dina föräldrar är med... 😉
Bennu & Nina - så är det! Riktig mat innehåller kött och bör intas med ett gott glas rött.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:25Jag tänkte inte ens äta fuskmat ikväll... Funderar på att dra hem och lägga mig direkt. Fast jag är jättehungrig... Hmmm... Hur lösa? (#)
Jag tänkte inte ens äta fuskmat ikväll... Funderar på att dra hem och lägga mig direkt. Fast jag är jättehungrig... Hmmm... Hur lösa? (#)
Quote from ellen olsson on 19 November 2010, 20:25*häller upp lite Château Cambon la Pelouse 2006 till Bennu också*
*häller upp lite Château Cambon la Pelouse 2006 till Bennu också*
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:29Tack Fredrik! 🙂 Nu drar jag innan jag gråter virtuella floder... Jag är lite för trött nu känner jag.
Tack Fredrik! 🙂 Nu drar jag innan jag gråter virtuella floder... Jag är lite för trött nu känner jag.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:36Nu har jag intagit romantisk middag på en-man-hand. Det tar ca 6,5 minuter när man inte har nån att föra filosofiska samtal med mellan tuggorna... (#)
Bennu: Jag har en portion över till dig om du är hungrig! Med en rejäl bit rostbiff! 🙂 Och ett glas v
Nu har jag intagit romantisk middag på en-man-hand. Det tar ca 6,5 minuter när man inte har nån att föra filosofiska samtal med mellan tuggorna... (#)
Bennu: Jag har en portion över till dig om du är hungrig! Med en rejäl bit rostbiff! 🙂 Och ett glas v
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:38Förresten Bennu, Fredrik häller ju redan upp vin åt dig ser jag ju...! Bäst jag håller i mitt då, så du inte blir as-kalas... 😉
Förresten Bennu, Fredrik häller ju redan upp vin åt dig ser jag ju...! Bäst jag håller i mitt då, så du inte blir as-kalas... 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:40Less på det mesta just nu, så sätter på en dokumentär och sover en stund.. Orkar inte ens trycka på flirt knappen på Hp 😉
Less på det mesta just nu, så sätter på en dokumentär och sover en stund.. Orkar inte ens trycka på flirt knappen på Hp 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:41Nina - lät väldigt gott (och generöst). Nu blev jag hungrig... Hoppas det smakade bra
Nina - lät väldigt gott (och generöst). Nu blev jag hungrig... Hoppas det smakade bra
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:42Men Jörgen, vad nu då? Tänk vad underbart att få vara på detta fb.
Men Jörgen, vad nu då? Tänk vad underbart att få vara på detta fb.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:47hehe jo iofs.. Tror bestämt resan till Stockholm gjorde något med mig....
hehe jo iofs.. Tror bestämt resan till Stockholm gjorde något med mig....