Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:53Tack Nina! Jag cyklade förbi pizzerian och beställde en mozarellapizza så det är ingen nöd på mig även om rostbiff hade passat bättre till Fredriks vin. 😉
Tack Nina! Jag cyklade förbi pizzerian och beställde en mozarellapizza så det är ingen nöd på mig även om rostbiff hade passat bättre till Fredriks vin. 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 20:59Ok, Bennu!
....Fredrik, lite rostbiff till tvättstugan? Vilken adress? 🙂
Ok, Bennu!
....Fredrik, lite rostbiff till tvättstugan? Vilken adress? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:03Jörgen: Håll dig borta från flirtknappen, du vet vad tjejerna tycker! 😉
Jörgen: Håll dig borta från flirtknappen, du vet vad tjejerna tycker! 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:05haha Linda... Jag har inte använt den på braa länge.. Orkar inte ens engagera mig i den knappen...
haha Linda... Jag har inte använt den på braa länge.. Orkar inte ens engagera mig i den knappen...
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:16Tänk vad trevligt det är med vin till fredagstvätten! Finns det inte något annat tråkigt vi kan göra tillsammans 😉
Tänk vad trevligt det är med vin till fredagstvätten! Finns det inte något annat tråkigt vi kan göra tillsammans 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:18Stryka?
Stryka?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:22Ja, bra förslag!
Ja, bra förslag!
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:24jag eldar värmeljus, lite mysigt iaf, även om jag är ensam i soffan
jag eldar värmeljus, lite mysigt iaf, även om jag är ensam i soffan
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:31Camilla: Jag skulle behöva diska, det är tråkigt, så det kan du få göra om du vill! 😉
Camilla: Jag skulle behöva diska, det är tråkigt, så det kan du få göra om du vill! 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:35HAHAAHAHAHAAAH om du tar min 😉
HAHAAHAHAHAAAH om du tar min 😉