Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:37Diska är ju ganska kul!
Diska är ju ganska kul!
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:38Hmmm *funderar på hur jag ska få Camilla att berätta hur mycket disk hon har så jag kan avgöra om det är ett bra förslag* BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif
Hmmm *funderar på hur jag ska få Camilla att berätta hur mycket disk hon har så jag kan avgöra om det är ett bra förslag* BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:40Kan någon vara snäll o damma här??
Äsch ni kan få städa hela lgh, snällt va?
Kan någon vara snäll o damma här??
Äsch ni kan få städa hela lgh, snällt va?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 21:49Jag kollar på "Alla älskar Alice." Städa och stryka får ni sköta utan mig;)
Jag kollar på "Alla älskar Alice." Städa och stryka får ni sköta utan mig;)
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:12Bennu: Skönt att du överlever kvällen!
Jörgen: Undvik flirt-knappen. Zen-style (gör inget) är det nya heta!
Camilla och Linda: Henrik kom ju med ett ganska tydligt plakat där. 😉
Henrik: Var försiktig med vad du skriver för plakat, tjejerna här kan al
Bennu: Skönt att du överlever kvällen!
Jörgen: Undvik flirt-knappen. Zen-style (gör inget) är det nya heta!
Camilla och Linda: Henrik kom ju med ett ganska tydligt plakat där. 😉
Henrik: Var försiktig med vad du skriver för plakat, tjejerna här kan al
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:13Hu? Har jag påstått något annat? :O
Hu? Har jag påstått något annat? :O
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:17Nej.
Men inte ens äta fuskmat + jättehungrig borgar sällan för något gott.
Nej.
Men inte ens äta fuskmat + jättehungrig borgar sällan för något gott.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:20Det var därför jag gick omvägen via pizzerian! 😉
Det var därför jag gick omvägen via pizzerian! 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:23Och det var det som var skönt, att du tog det beslutet. 😉 En typisk win-win då du får äta deras goda mat och de får räkna in dina glänsande slantar i kassan.
Och det var det som var skönt, att du tog det beslutet. 😉 En typisk win-win då du får äta deras goda mat och de får räkna in dina glänsande slantar i kassan.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 22:27Innan jag hade hunnit läsa färdigt trodde jag att ena "win"-delen var att jag överlevde och att ni blev gladare över det, men så var det alltså inte. Ah...
Never mind. Går och lägger mig snart.
Nattinatt.
Innan jag hade hunnit läsa färdigt trodde jag att ena "win"-delen var att jag överlevde och att ni blev gladare över det, men så var det alltså inte. Ah...
Never mind. Går och lägger mig snart.
Nattinatt.