Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 20:24BORTA. Killar gillar tjejer.
BORTA. Killar gillar tjejer.
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 20:50BORTA. Killar gillar tjejer.
BORTA. Killar gillar tjejer.
Quote from ellen olsson on 11 December 2010, 20:54+1 på Mattias
+1 på Mattias
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 21:01Nänä... Det där stämmer inte. Klart att alla killar inte gillar att ha kvinnor som klänger på dem. Beror på vilken kille det är som vilken kvinna som klänger.
Nänä... Det där stämmer inte. Klart att alla killar inte gillar att ha kvinnor som klänger på dem. Beror på vilken kille det är som vilken kvinna som klänger.
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 21:05Tror som Bennu och litar inte ett dugg på er killar nu. Det är skillnad på önskat och oönskat kläng 😉
Tror som Bennu och litar inte ett dugg på er killar nu. Det är skillnad på önskat och oönskat kläng 😉
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 21:10BORTA. Mer om att killar gillar tjejer.
BORTA. Mer om att killar gillar tjejer.
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 21:10Klart det är skillnad på kläng och kläng.
Klart det är skillnad på kläng och kläng.
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 22:55Kläng och kläng... Jag har knappt gjort nåt alls e g e n t l i g e n.
Tror jag. *hepp!*Jag är alltså inte så bekymrad över vad andra ska tycka och tänka eller säga egentligen. Det är bara lite drygt med minnesluckor. Å andra sidan är de finfina alibin s
Kläng och kläng... Jag har knappt gjort nåt alls e g e n t l i g e n.
Tror jag. *hepp!*
Jag är alltså inte så bekymrad över vad andra ska tycka och tänka eller säga egentligen. Det är bara lite drygt med minnesluckor. Å andra sidan är de finfina alibin s
Quote from ellen olsson on 11 December 2010, 22:56Det man inte minns har absolut aldrig hänt! 🙂
Det man inte minns har absolut aldrig hänt! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 23:13Vi får hoppas att de andra oxå har luckor Jessie!
Vi får hoppas att de andra oxå har luckor Jessie!