Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 23:39Sitter vid datorn och hänger, men ska väl snart dra mor sängen.
Sitter vid datorn och hänger, men ska väl snart dra mor sängen.
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 13:32Henrik, nja inte min grej. Men visst hade det varit lite festligt om alla hade fått varsitt exemplar av Den ofrivillige monarken när de gick därifrån? Ungefär som att man fick en godispåse när man var liten och gick på kalas.
Henrik, nja inte min grej. Men visst hade det varit lite festligt om alla hade fått varsitt exemplar av Den ofrivillige monarken när de gick därifrån? Ungefär som att man fick en godispåse när man var liten och gick på kalas.
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 14:19.
.
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 19:52Fredagkväll var jag ute på stan och åt och drack och gjorde bort mig inför mina jobbarkompisar. Eh.. ja. Damn. (#)
Fredagkväll var jag ute på stan och åt och drack och gjorde bort mig inför mina jobbarkompisar. Eh.. ja. Damn. (#)
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 19:52Gjorde bort dig? Hurdå?
Gjorde bort dig? Hurdå?
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 19:54På ett inte helt optimalt sätt för en som bor i en liten håla där alla känner alla? (H)
På ett inte helt optimalt sätt för en som bor i en liten håla där alla känner alla? (H)
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 20:02Vi kan säga så här då - jag ÖNSKAR att jag mindes alltihopa? Eller så gör jag kanske inte det? Gaaaaah!
Vi kan säga så här då - jag ÖNSKAR att jag mindes alltihopa? Eller så gör jag kanske inte det? Gaaaaah!
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 20:03Äsch. Vaddå.... Stod du på borde och strip-dansade?
Äsch. Vaddå.... Stod du på borde och strip-dansade?
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 20:03Jessie - det går över och vad jag minns från livet i en liten ort var att man var inte den enda som hade gjort bort sig... Men du kanske ska "fly" till storstan nån dag? 😉
Jessie - det går över och vad jag minns från livet i en liten ort var att man var inte den enda som hade gjort bort sig... Men du kanske ska "fly" till storstan nån dag? 😉
Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 20:05Instämmer med Bennu - att slänga ur sig ett så tydligt A utan ett B... väntar med spänning
Instämmer med Bennu - att slänga ur sig ett så tydligt A utan ett B... väntar med spänning