Quote from ellen olsson on 10 December 2010, 19:17Jag bläddrar i mina nya böcker men borde plugga italienska.
Jag bläddrar i mina nya böcker men borde plugga italienska.
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 19:33Sitter hemma och skall dricka lättglögg till en bok. Två sovande småbarn som väntar i sängen när det är dags att lägga sig... life is good!
Sitter hemma och skall dricka lättglögg till en bok. Två sovande småbarn som väntar i sängen när det är dags att lägga sig... life is good!
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 19:41Blir till att sitta i soffan med en krabba framför Nobelfesten. Vad är en bal på slottet...? Tråkigt eller alldeles underbar...
Blir till att sitta i soffan med en krabba framför Nobelfesten. Vad är en bal på slottet...? Tråkigt eller alldeles underbar...
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 19:46Visst är det underbart Björn! Precis lämnat min sessa sussandes i sängen 🙂
Nä, hur jag än försöker förneka det så tycker jag att det är mysigt med Nobeldagen.
Visst är det underbart Björn! Precis lämnat min sessa sussandes i sängen 🙂
Nä, hur jag än försöker förneka det så tycker jag att det är mysigt med Nobeldagen.
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 19:54har packat snart dags att sove.. Upp halv fem imorgon bitti wääähää!!
har packat snart dags att sove.. Upp halv fem imorgon bitti wääähää!!
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 19:57Katarina: Sluta förneka och njut av det istället 🙂
Jörgen: Ha så skoj i Göteborg
Katarina: Sluta förneka och njut av det istället 🙂
Jörgen: Ha så skoj i Göteborg
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 19:59Tackar Henrik ja fii fan vad ball och träffa alla som inspirerat en och alla man snackat med på nätet 😛
Tackar Henrik ja fii fan vad ball och träffa alla som inspirerat en och alla man snackat med på nätet 😛
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 20:20Henrik och Katarina, vad är det som är så roligt med att titta på folk som äter?
Henrik och Katarina, vad är det som är så roligt med att titta på folk som äter?
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 20:45Man får inte se när de äter - hade du tittat på Nobelmiddagen hade du vetat det. Däremot får man se massor av fina kläder, påkostade uppträdanden och extremt intressanta intervjuer med kunniga och smartiga människor.
Man får inte se när de äter - hade du tittat på Nobelmiddagen hade du vetat det. Däremot får man se massor av fina kläder, påkostade uppträdanden och extremt intressanta intervjuer med kunniga och smartiga människor.
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 20:53Jag vill se Harry Potter film 7 del 2 nuuuu!
Jag vill se Harry Potter film 7 del 2 nuuuu!