Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 19:46Gör du rätt i Nina!
Gör du rätt i Nina!
Quote from ellen olsson on 3 December 2010, 19:47Öl är bra. Många snabba kolhydrater. 🙂
Öl är bra. Många snabba kolhydrater. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:51Har sjungit på julkonsert nr 2 av 4. Två julkonserter kvar imorgon. Ni som bor i Norrköping, kom och lyssna imorgon lördag, det finns biljetter kvar!
http://www.skon.nu/news.php?id=97
Har sjungit på julkonsert nr 2 av 4. Två julkonserter kvar imorgon. Ni som bor i Norrköping, kom och lyssna imorgon lördag, det finns biljetter kvar!
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 11:47Ikväll blir det bio: Harry Potter 🙂
Ikväll blir det bio: Harry Potter 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 11:53Ikväll blir det bio: Harry Potter 🙂
Ikväll blir det bio: Harry Potter 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 12:00Johan och Bennu: dejt?
Jag ska vara hos en kompis och inleda julen med första firandet. Vi brukar baka pepparkakshus men vi fick inte till en tid för det. Det blir glögg, tomtegröt och klappar med bästa vännerna.
Johan och Bennu: dejt?
Jag ska vara hos en kompis och inleda julen med första firandet. Vi brukar baka pepparkakshus men vi fick inte till en tid för det. Det blir glögg, tomtegröt och klappar med bästa vännerna.
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 12:01@Johan & Bennu: jag kan varmt rekommendera Harry Potter 7:1 😀
Jag kommer vara i stallet sen så åker jag nog hem och tittar på Idol-finalen, brukar vara ganska trött på fredagar...
@Johan & Bennu: jag kan varmt rekommendera Harry Potter 7:1 😀
Jag kommer vara i stallet sen så åker jag nog hem och tittar på Idol-finalen, brukar vara ganska trött på fredagar...
Quote from ellen olsson on 10 December 2010, 12:01*asg* Jag var sugen på att kopiera det (Harry Potter) men jag ska nog göra något annat. 🙂
Edit: Förtydligande eftersom jag var så långsam
*asg* Jag var sugen på att kopiera det (Harry Potter) men jag ska nog göra något annat. 🙂
Edit: Förtydligande eftersom jag var så långsam
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 12:15Ikväll blir det Nobelmiddag med kungen och drottningen. Jag ska visserligen sitta i min egen soffa och dricka vin 🙂
EDIT: Nej, jag är inte 75. Jag tycker att man kan få tycka om saker som Nobelfesten, På Spåret och knyppling ändå. Fast det där sista va
Ikväll blir det Nobelmiddag med kungen och drottningen. Jag ska visserligen sitta i min egen soffa och dricka vin 🙂
EDIT: Nej, jag är inte 75. Jag tycker att man kan få tycka om saker som Nobelfesten, På Spåret och knyppling ändå. Fast det där sista va
Quote from ellen olsson on 10 December 2010, 12:29Dricka vin lät som en bra sysselsättning. Det måste jag göra oftare. Någon som vill vara med och dela? 🙂
Dricka vin lät som en bra sysselsättning. Det måste jag göra oftare. Någon som vill vara med och dela? 🙂