Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Johan: Hur var partyt igår? Festen jag gick på (företagsmingel egentligen) var väldigt lyckad! 🙂

Det var inte så mycket party, mer mysiga konserter med tre olika band, fika (torra bullar dock) och så. Det var på folkets hus. Lite nostalgi för mig, har varit på många konserter där när jag gick på gymnasiet. En av få musikscener i Örebro utan åldersgrä

Johan, det låter som en lyckad kväll för dig också då! 🙂

Ja, och idag var lyckad på så sätt att jag var ute och åkte skidor i Karlslund med en kompis 🙂

Nu är jag på väg hem igen. Hoppas resan går bra också.

Idag blir det någon bra film, mitt stora doftljus, glögg och ladda inför träning imorrn 🙂

Låter ju kanon Mats-Ola! Det tar en riktig karl att erkänna att han tänder doftljus i sin ensamhet 😉

Jag kommer nog fortsätta oja mig soffan och ikväll tänker jag göra det till På Spåret. Så jäkla trist att man inte ens kan njuta av god mat och dryck nä

Det är synd om dig Katarina... och om mig med. Jag är inne på tionde dagen med min jävla förkylning nu, precis när jag började tro att det började ge med sig börjar nu halsen göra ont som tusan igen. Jag blir gaaaalen!!
Ingen träning på snart 1½ vecka, de

Krya på er, båda två!

Har antagit utmaning med plankan under 2011. Här är länk till en som tränar lite. http://www.bodyrock.tv/2010/11/29/mission-abs-possible/

Hamnade av misstag på ett bootcamp-pass…dagen innan längdskidspremiären. (#) Shit, vilken slutkörning!! Men kul!
Får nog känna mig mäkta nöjd med mig själv om jag ens lyckas snöra på mig pjäxorna imorgon… 🙂

Går ut och tar en öl (eller två). Det borde v