Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:29Mattias: Då kan du nog ta två utan bekymmer. Bara du håller dig till Askungenregeln. *nickar intensivt*
Mattias: Då kan du nog ta två utan bekymmer. Bara du håller dig till Askungenregeln. *nickar intensivt*
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:29Ikväll blir det releasekonsert (ett band som släpper singel) för mig 🙂
Ikväll blir det releasekonsert (ett band som släpper singel) för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:29Dricker öl och jobbar..... Barnledig hela helgen 😀
Dricker öl och jobbar..... Barnledig hela helgen 😀
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:30Jessie: Tappa inte skorna på vägen hem? 😉
Jessie: Tappa inte skorna på vägen hem? 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:30Johan: Lycka till med det och dina eventuella Örebro-dejter.
Johan: Lycka till med det och dina eventuella Örebro-dejter.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:32M: Nejnej DUMSNUT! *Askungemusrösten går på*
OM du prompt ska tappa skor ska det vara så att prinsen...ehm.. prinsessan (!) lätt hittar den. Dvs bara några meter ifrån där du rusar iväg för att klockan slår tolv. Tekniskt sett ÄR det iofs på vägen hem, me
M: Nejnej DUMSNUT! *Askungemusrösten går på*
OM du prompt ska tappa skor ska det vara så att prinsen...ehm.. prinsessan (!) lätt hittar den. Dvs bara några meter ifrån där du rusar iväg för att klockan slår tolv. Tekniskt sett ÄR det iofs på vägen hem, me
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 20:42Nu drar jag till lokala puben och lyssnar på bandet som spelar ikväll.
Vi höres!
Nu drar jag till lokala puben och lyssnar på bandet som spelar ikväll.
Vi höres!
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 20:44Har preparerat skidorna inför premiäråkningen imorgon. Tänk att att det går att åka längdskidor i Göteborg i November (t+)
Händer inte ofta !
Har preparerat skidorna inför premiäråkningen imorgon. Tänk att att det går att åka längdskidor i Göteborg i November (t+)
Händer inte ofta !
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 20:46Har klättrat, storhandlat och väntar nu på att maten ska bli klar
Har klättrat, storhandlat och väntar nu på att maten ska bli klar
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 21:05Jobbar, bjöds på Max för att saker inte går som dom ska på jobbet. Blev bjuden på saffranskrans och pepparkakor med, ibland har man det bra. Får nog klara mig utan sexpack resten av livet med. 🙂
Jobbar, bjöds på Max för att saker inte går som dom ska på jobbet. Blev bjuden på saffranskrans och pepparkakor med, ibland har man det bra. Får nog klara mig utan sexpack resten av livet med. 🙂