Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nä, börjar känna det Jörgen. Han slingrade sig ur igår när vi egentligen skulle ha setts. Det var faktiskt han som föreslog att vi skulle ses idag istället...

Next! 😀

Det är redigt Katarina 🙂 Ja nej att vara bakis funkar INTE som ursäkt... Hade jag haft dejt dagen efter så hade jag gått hur dåligt jag än mådde..

Kat: "Next" är helt korrekt inställning i sammanhanget! Du förtjänar någon som bryr sig! 🙂

Jörgen: Jag skulle inte vara helt säker på det. Var på dejt med en kille som var bakis en gång. Han såg extremt sliten ut och var inte så social direkt så han gj

Håller nog med Linda. Hellre ingen dejt än dejt med någon som är kopiöst bakis (fast jag tror min dejt knappt kunde ta sig ur sängen..). Däremot är det dåliga att bli bakis alls. Herrejisses, karln är ju 30 - då vet man väl effekterna av alkohol!?

Men tjejer om jag som kille är seriös då ser jag ju till att vara i det skick/utseende/social som krävs.. Tss inget att snacka om kan dom inte det är det ju UPPENBARLIGEN inget att ha ?

Om man har en dejt så ser man till att man är så pigg och glad man kan. Man är absolut inte bakis.

Ah, Fredrik, du förutsätter att man vill göra ett gott intryck? 🙂 Ens skick signalerar kanske lite hur seriöst man ser på dejten?

Om jag inte är intresserad av att göra ett gott intryck så bokar jag inte in en dejt till att börja med. Det är slöseri med två personers tid.

Tack, Fredrik!

@Fredrik EXAKT