Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 00:04Min första internetdejt var så bakis att jag trodde han skulle spy närsomhelst. Det blev ingen mer dejt med honom...
Min första internetdejt var så bakis att jag trodde han skulle spy närsomhelst. Det blev ingen mer dejt med honom...
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 01:06Haha Helena läs det jag skrivit innan idag 😉 Fy fan vad jag kan haha 🙂
Haha Helena läs det jag skrivit innan idag 😉 Fy fan vad jag kan haha 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 10:58Linda: Jag vet inte om kompisen var tänkt som en blinddate, men eftersom det dök upp en till kompis plus ett par så blev det iaf ingen sån, sådeså.
Istället fastnade jag i en lång och hyfsat tröttsam politisk diskussion med tjejen i det där paret som visa
Linda: Jag vet inte om kompisen var tänkt som en blinddate, men eftersom det dök upp en till kompis plus ett par så blev det iaf ingen sån, sådeså.
Istället fastnade jag i en lång och hyfsat tröttsam politisk diskussion med tjejen i det där paret som visa
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 11:01Jessie: Det låter ju som en....kväll i alla fall. Hoppas att du ändå hade trevligt!
Jessie: Det låter ju som en....kväll i alla fall. Hoppas att du ändå hade trevligt!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 11:05Linda: Ölen jag drack var god. (observera i singularis, tror INTE min diskussion hade mått bra av öl i plural...) och det är ju alltid kul att träffa Hasse och.. ehm... musiken var hyfsad och... hade inte singelherrarna i sällskapet låtit sig själva frams
Linda: Ölen jag drack var god. (observera i singularis, tror INTE min diskussion hade mått bra av öl i plural...) och det är ju alltid kul att träffa Hasse och.. ehm... musiken var hyfsad och... hade inte singelherrarna i sällskapet låtit sig själva frams
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 11:08Låter som Jessie haft en kanonkväll!;)
Låter som Jessie haft en kanonkväll!;)
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:20Ikväll blir det en öl eller två med en kollega från förra jobbet som återvänder till stan, plus ytterligare några gamla kollegor som bor kvar. Det blir nog skoj. Hur var det nu, jag ska hoppa över den sista ölen, eller?
Ikväll blir det en öl eller två med en kollega från förra jobbet som återvänder till stan, plus ytterligare några gamla kollegor som bor kvar. Det blir nog skoj. Hur var det nu, jag ska hoppa över den sista ölen, eller?
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:23Sitter på jobbet och gör.. eh.. inte nåt alls faktiskt. Har inte kommit en endaste liten bil på hela skiftet hittills och det enda som faktiskt HAR hänt är väl att en kollega höll på att elda upp "halva hallen" (eller okej då, en hög med stålkollin på trä
Sitter på jobbet och gör.. eh.. inte nåt alls faktiskt. Har inte kommit en endaste liten bil på hela skiftet hittills och det enda som faktiskt HAR hänt är väl att en kollega höll på att elda upp "halva hallen" (eller okej då, en hög med stålkollin på trä
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:25Mattias: Varannan vatten är nog effektivare och jag brukar köra "ingen alkohol efter midnatt" med ibland och det funkar faktiskt rätt bra! (t+)
Mattias: Varannan vatten är nog effektivare och jag brukar köra "ingen alkohol efter midnatt" med ibland och det funkar faktiskt rätt bra! (t+)
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:28Jessie: Låter bra. Nu brukar jag vara ytterst moderat med ölandet, så en öl eller två ska nog tolkas bokstavligt.
Jessie: Låter bra. Nu brukar jag vara ytterst moderat med ölandet, så en öl eller två ska nog tolkas bokstavligt.