Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tobbe: Du får jättegärna lägga dig i konversationen. Särskilt när du skriver så vettiga saker som du gör! (t+) 😀

Hebbe: Lyssna nu på farbror Tobbe.
*sticker till stallet istället* 🙂

Haha. Det är lugnt Tobias. Jag har faktiskt inte tänkt att springa 3 mil i kväll. Har bara sprungit det en gång tidigare så det hade nog inte varit någon bra idé! Skulle tro att det blir runt en mil kanske. Beror lite på hur kroppen känns i spåret 🙂

Nä men, menar ni att jag ska ut och springa i kväll?
Magen kurrar och jag vill ha mat, ladda inför i morgon, plocka fram grejerna som ska med...... Förresten sprang jag i går kväll, nån måtta får det va

@ Aadu: hur menar du och hur mår dina fiskar om det är öken i akvariet?

Kanske är silverfiskar i Aadus akvarium?

Bra det...;)
Mitt tips är att du springer 45-60 min i lugnt tempo...men lägger in en intervall på 3-4 min...

Jag skulle nog föreslå backträning eller kortintervaller. Inte ligga och långlöpa i lugnt tempo. Utan kortare och snabbare.

Har inte testat på intervaller eller backträning än så jag tror inte att det är något bra att göra idag. Jag gör som jag brukar göra helt enkelt: Ger mig ut i löparspåret och springer i en behaglig takt tills jag känner att jag är lite lagom trött 😉

Tillbaka efter Zumbapasset, snart dags att ta kväller men det var ju bara den lilla detaljen att gå hem från kontoret först... Funderar på att stanna och köpa med något gott *fake-funderar* typ choklad!!! 😀

Det där med återhämtning och effekt på orken e

Min erfarenhet är att ett lugnt pass med en tröskelintervall mitt i passet som i övrigt har fokus på teknik och positiva tankar är ett bra sätt att väcka kroppen...
Köra för hårt och riskera att dra på sig syra är inte bra dagen innan tävling...