Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:03Stackars Katarina! Om du bodde i närheten skulle du få låna mina dvds. De är mycket trevliga att ha när världen blir för mycket. Ned med persiennerna, fram med stor kopp te och filt, och in i eskapismen! (L)
Stackars Katarina! Om du bodde i närheten skulle du få låna mina dvds. De är mycket trevliga att ha när världen blir för mycket. Ned med persiennerna, fram med stor kopp te och filt, och in i eskapismen! (L)
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:38Har blir det snart löpning. Eller ja, snart och snart, men så fort jag har gått igenom alla trådar(30 st) med nya inlägg. Så jag kanske kommer iväg om en timme eller två (#)
Egentligen kanske man inte borde springa så här dagen innan ett lopp men idag är
Har blir det snart löpning. Eller ja, snart och snart, men så fort jag har gått igenom alla trådar(30 st) med nya inlägg. Så jag kanske kommer iväg om en timme eller två (#)
Egentligen kanske man inte borde springa så här dagen innan ett lopp men idag är
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:44Hebbe: Jag brukar alltid ta en KORT och LUGN runda kvällen före ett lopp för första dagen efter en vilodag är jag alltid så seeeeg i benen. Så ditt upplägg behöver inte alls vara fel! 🙂
Hebbe: Jag brukar alltid ta en KORT och LUGN runda kvällen före ett lopp för första dagen efter en vilodag är jag alltid så seeeeg i benen. Så ditt upplägg behöver inte alls vara fel! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:52Jessie: Jag funderar på en LÅNG och HÅRD runda idag. Har mesat mig så tidigare i veckan 😉 Kroppen räknar väll ändå på genomsnittet för veckan, eller? (V)
Jessie: Jag funderar på en LÅNG och HÅRD runda idag. Har mesat mig så tidigare i veckan 😉 Kroppen räknar väll ändå på genomsnittet för veckan, eller? (V)
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:53Hebbe: Lång och hård runda dagen före ett lopp... Ptjaa, om du inte bryr dig om hur kroppen känns imorgon så funkar väl det med? 😉
Hebbe: Lång och hård runda dagen före ett lopp... Ptjaa, om du inte bryr dig om hur kroppen känns imorgon så funkar väl det med? 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:59Du kan ju köra kort och hårt...;) Alltid bra att köra ett väckningspass dagen innan tävling...:-)
Du kan ju köra kort och hårt...;) Alltid bra att köra ett väckningspass dagen innan tävling...:-)
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:59Startar ju inte förrän kl 13:50 så jag hinner återhämta mig! En 3 mils runda i kväll kanske? (H)
*Sitter och funderar på om Jessie tyckte att jag var manlig nu*
Startar ju inte förrän kl 13:50 så jag hinner återhämta mig! En 3 mils runda i kväll kanske? (H)
*Sitter och funderar på om Jessie tyckte att jag var manlig nu*
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:01Återhämtning är ju individuellt, så säger jag inte mer om den saken.
*sitter och funderar på om Hebbe vill att jag ska tro att han är korkad och i såna fall varför då?*Fake-edit: OJ! Skrev jag korkad? Manlig skulle det ju stå. Såklart. Heh. BILD:http://
Återhämtning är ju individuellt, så säger jag inte mer om den saken.
*sitter och funderar på om Hebbe vill att jag ska tro att han är korkad och i såna fall varför då?*
Fake-edit: OJ! Skrev jag korkad? Manlig skulle det ju stå. Såklart. Heh. BILD:http://
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:05Tobias har rätt: Att köra ur lite grann ur kroppen har visat sig vara bra för prestationen enligt den föreläsning jag var på härom månaden. Aktiverar en massa kemiska processer i kroppen som man har nytta av dagen efter! Kör hårt, Hebbe! 🙂
Tobias har rätt: Att köra ur lite grann ur kroppen har visat sig vara bra för prestationen enligt den föreläsning jag var på härom månaden. Aktiverar en massa kemiska processer i kroppen som man har nytta av dagen efter! Kör hårt, Hebbe! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 19:07Förlåt om jag lägger mig eran konversation Jessie och Hebbe...
Tror du kommer känna av det imorgon om du springer 3 mil ikväll...har ju fattat det som att du är en rätt ovan löpare Hebbe...
Förlåt om jag lägger mig eran konversation Jessie och Hebbe...
Tror du kommer känna av det imorgon om du springer 3 mil ikväll...har ju fattat det som att du är en rätt ovan löpare Hebbe...