Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 12:41😀 Copy that!
😀 Copy that!
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 12:49Alingsås är ju närmare sveriges framsida...¨;)
Alingsås är ju närmare sveriges framsida...¨;)
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 12:52Tobias: (t+)
Tobias: (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2011, 16:19Norr om Stockholm börjar vid Karolinska, för det ligger i Solna.
Norr om Stockholm börjar vid Karolinska, för det ligger i Solna.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 13:31"NEJ NEJ NEJ!!" utropar jag förskräckt. Min rumskamrat frågar vad som pågår "har du skickat ett mail fel?" (vår stora skräck) Jag kunde inte tala om att jag blev så förtvivlad för att jag inte ställt in Twilight på inspelning ikväll... Ikväll blir det job
"NEJ NEJ NEJ!!" utropar jag förskräckt. Min rumskamrat frågar vad som pågår "har du skickat ett mail fel?" (vår stora skräck) Jag kunde inte tala om att jag blev så förtvivlad för att jag inte ställt in Twilight på inspelning ikväll... Ikväll blir det job
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 13:41Blir nog en riktig gubbkväll...sitta soffan framför Så ska det låta och pilla naveln...;) Kanske lyxar till det med en öl...;)
Blir nog en riktig gubbkväll...sitta soffan framför Så ska det låta och pilla naveln...;) Kanske lyxar till det med en öl...;)
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 14:18Ska köra ner till släkten ikväll sen konfirmation och tre födelsedagar (får passa på när man träffas).
Fick inbjudan till studenten av äldsta syskonbarnet igår. Hm, de blir äldre och snart vuxna. Betyder det att jag också blivit äldre?
.
.
.
nä, jag är fo
Ska köra ner till släkten ikväll sen konfirmation och tre födelsedagar (får passa på när man träffas).
Fick inbjudan till studenten av äldsta syskonbarnet igår. Hm, de blir äldre och snart vuxna. Betyder det att jag också blivit äldre?
.
.
.
nä, jag är fo
Quote from Fredric Lagerström on 6 May 2011, 14:24Jag ska göra rent akvariet ikväll (öken) men imorgon kväll ska jag ut och bowla med kollegorna och äta lite gott. Det ska bli najs.
Jag ska göra rent akvariet ikväll (öken) men imorgon kväll ska jag ut och bowla med kollegorna och äta lite gott. Det ska bli najs.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 14:32jag ska ta och städa och läsa lite, håller på att bli förkyld 🙁
jag ska ta och städa och läsa lite, håller på att bli förkyld 🙁
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 14:35Jag hoppas kunna gå från jobbet snart, ska hämta startbevis och köpa en bars. Sen åker jag hem och sätter mig på terrassen (H)
Jag hoppas kunna gå från jobbet snart, ska hämta startbevis och köpa en bars. Sen åker jag hem och sätter mig på terrassen (H)