Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:27*muttrar något otroligt muttrigt om att den där sabla sockerpajsvadden bara låter bättre och bättre ju mer han skriver och det är väl jääädrigt onödigt när han är så sabla barnkär* (#)
*muttrar något otroligt muttrigt om att den där sabla sockerpajsvadden bara låter bättre och bättre ju mer han skriver och det är väl jääädrigt onödigt när han är så sabla barnkär* (#)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:34Jessie: Dags för en tur till Frustrationstråden kanske? 😉
Jessie: Dags för en tur till Frustrationstråden kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:35Näeh Linda. För just ikväll är jag faktiskt inte ett dugg frustrerad. Se frustrationstråden och Jag är glad-tråden för mer info. 🙂
Näeh Linda. För just ikväll är jag faktiskt inte ett dugg frustrerad. Se frustrationstråden och Jag är glad-tråden för mer info. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 21:44Jessie: Inte för att jag ska vara sån, men du är medveten att du skrev det där om sockerpajen och inte bara tänkte det tyst? 😉
Jessie: Inte för att jag ska vara sån, men du är medveten att du skrev det där om sockerpajen och inte bara tänkte det tyst? 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 21:47Mattias: Oj, gjorde jag? Det hade jag inte en aaaning om. (H)
Men nåja, det skadar säkert aldrig att tala om att man inte är fullt ut barnvänlig lite nu och då i de här trådarna så att ingen missar det. 😉
Mattias: Oj, gjorde jag? Det hade jag inte en aaaning om. (H)
Men nåja, det skadar säkert aldrig att tala om att man inte är fullt ut barnvänlig lite nu och då i de här trådarna så att ingen missar det. 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 21:48*hostar och pekar på almanackan* Det är L-ö-r-d-a-g! 😉
*hostar och pekar på almanackan* Det är L-ö-r-d-a-g! 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 21:49Jaha Jari? Så bara för att jag råååkade somna på soffan igår (som snudd på varenda fredagskväll) så får jag inte kommentera det som skrevs i den här tråden igår, idag? Det tycker jag verkar.. djupt orättvist! (H)
Jaha Jari? Så bara för att jag råååkade somna på soffan igår (som snudd på varenda fredagskväll) så får jag inte kommentera det som skrevs i den här tråden igår, idag? Det tycker jag verkar.. djupt orättvist! (H)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 21:52Aaa *ser viktig ut* för du måste vänta tills det blir fredag igen 😉
Aaa *ser viktig ut* för du måste vänta tills det blir fredag igen 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 22:34Haha, inte lätt Jessie. Men den här rabarbervaddspajen(närmare rabarberpaj än sockervadd ;)) flyttar snart från Stockholmsområdet. Men det finns säkert fullt av andra pajer i området som smakar bra och som kan sticka 😉
Haha, inte lätt Jessie. Men den här rabarbervaddspajen(närmare rabarberpaj än sockervadd ;)) flyttar snart från Stockholmsområdet. Men det finns säkert fullt av andra pajer i området som smakar bra och som kan sticka 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 01:28Hebbe: Nu bor ju inte jag i Stockholmsområdet så.. eh... det var väl relativt sett irrelevant? 😉
Hebbe: Nu bor ju inte jag i Stockholmsområdet så.. eh... det var väl relativt sett irrelevant? 😉