Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 11:53Haha inte bara jag som ser på "Så ska det låta" ibland. Är pt på på tv:n, saknar dock "grodan" som programledare och de gamla pianisterna, var lite mer kult. Är skönt att slötitta på, så är väll tant jag med (H). Är man ännu mer tant om man även kollar på
Haha inte bara jag som ser på "Så ska det låta" ibland. Är pt på på tv:n, saknar dock "grodan" som programledare och de gamla pianisterna, var lite mer kult. Är skönt att slötitta på, så är väll tant jag med (H). Är man ännu mer tant om man även kollar på
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 11:57Jag tycker iofs att de nya pianisterna är mycket trevligare att kolla på än de gamla (H)
Jag tycker iofs att de nya pianisterna är mycket trevligare att kolla på än de gamla (H)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 12:01I så fall är jag "gubbe". Älskar "På spåret"
I så fall är jag "gubbe". Älskar "På spåret"
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 12:12Haha, samma här. De enda programmen som jag egentligen tycker är bra på tv är: rapport, så skall det låta, på spåret och antikrundan. Sa jag förresten att jag stickar lite med? Är inte så förtjust i öl, avskyr whisky, men gillar torr cider. Gillar inte ka
Haha, samma här. De enda programmen som jag egentligen tycker är bra på tv är: rapport, så skall det låta, på spåret och antikrundan. Sa jag förresten att jag stickar lite med? Är inte så förtjust i öl, avskyr whisky, men gillar torr cider. Gillar inte ka
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 12:34Haha jag tror det Hebbe, men man ska vara tantig!
Haha jag tror det Hebbe, men man ska vara tantig!
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 15:21*applåderar Hebbe* Det är coolt att sticka (H), eller hur Pia och Helena!?
*applåderar Hebbe* Det är coolt att sticka (H), eller hur Pia och Helena!?
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 15:35Tänkte att jag skulle ge mig på ett försök att sticka en handdocka till min brorson. En sådan där docka som ser ut som en socka med mun och tunga 🙂
Tänkte att jag skulle ge mig på ett försök att sticka en handdocka till min brorson. En sådan där docka som ser ut som en socka med mun och tunga 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 15:42Hebbe: Så du vågar dig på strumpstickorna!? Jag fegar med rundsticka än så länge (#)
Hebbe: Så du vågar dig på strumpstickorna!? Jag fegar med rundsticka än så länge (#)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 16:42Åhå, ni kanske får starta en egen tråd om stickning. Eller gör den generellt om handarbete, kanske... så kan ni kalla den för "sytråden". 🙂
Får en kille extrapoäng om han KAN sticka, även om han inte gör det vardagligdags? Alla färdigheter måste vara b
Åhå, ni kanske får starta en egen tråd om stickning. Eller gör den generellt om handarbete, kanske... så kan ni kalla den för "sytråden". 🙂
Får en kille extrapoäng om han KAN sticka, även om han inte gör det vardagligdags? Alla färdigheter måste vara b
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 16:55Det finns ganska många killar som kan sticka..... (det var en göteborgare, det) 😉
Det finns ganska många killar som kan sticka..... (det var en göteborgare, det) 😉