Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Johan, de där påminner mig om detta mästerverk!

"utvecklingsstörning i statustänkandet" Låter som en bra grej att "lida" av. 😉

Som sagt, har inte sett dem. Bara fått intrycket att de inte är några höjdare. Jag kommer förmodligen se dem någon gång dock, har ju redan erkänt att jag gillar dåliga men un

Rasmus, har du läst böckerna?
Jag gillar dem lite bättre än filmerna, som ju är ett hopklipp av handlingen i böckerna. Det måste väl bli så av tidsskäl.
Man förstår historien lite bättre när man läser böckerna än när man ser filmerna.

Haha Rasmus, den är som "fuck"-extramaterialet ifrån Snatch! 😀

Johan, ja, det kan gå åt båda hållen =)
Jag hade ganska låga förväntningar, men just det här att Meyer vänder på så många könspositioner (insert dirty joke here) och verkligen spikar arketyp efter arketyp gjorde att jag fascinerades väldigt.
Och nu har

Och tack, förresten =)

Haha underbar dasslektyr.

Jag gillar facklitteratur också, i vanliga fall. Men nu är det så mycket läsande i plugget att det blir mindre tung skönlitteratur på fritiden. Och t o m det kan vara svårt. I caught myself speed-reading Stephen King för ett ta

Är det här det händer saker?

Jag har kollat på en film Stolthet och Fördom för 50 11:e gången. Suck (H:)
Kom hem trött men orkade fixa lite som mat och vin.

Om man är trött kan man titta på det här

http://www.youtube.com/watch?v=-8e26cpzaJU

😀

Hanna Maria: Jag tycker definitivt man ska stå för vad man tycker om och inte tycker om. Sen kan ju den allmänna "åsikten" om en sak som twilight-filmerna göra att man aldrig ser dem och därför inte kan skaffa sig en egen åsikt 🙂
Tror faktiskt jag skull