Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:46Johan, de där påminner mig om detta mästerverk!
http://www.youtube.com/watch?v=TF3z-j8o39I
Johan, de där påminner mig om detta mästerverk!
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:47"utvecklingsstörning i statustänkandet" Låter som en bra grej att "lida" av. 😉
Som sagt, har inte sett dem. Bara fått intrycket att de inte är några höjdare. Jag kommer förmodligen se dem någon gång dock, har ju redan erkänt att jag gillar dåliga men un
"utvecklingsstörning i statustänkandet" Låter som en bra grej att "lida" av. 😉
Som sagt, har inte sett dem. Bara fått intrycket att de inte är några höjdare. Jag kommer förmodligen se dem någon gång dock, har ju redan erkänt att jag gillar dåliga men un
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:50Rasmus, har du läst böckerna?
Jag gillar dem lite bättre än filmerna, som ju är ett hopklipp av handlingen i böckerna. Det måste väl bli så av tidsskäl.
Man förstår historien lite bättre när man läser böckerna än när man ser filmerna.
Rasmus, har du läst böckerna?
Jag gillar dem lite bättre än filmerna, som ju är ett hopklipp av handlingen i böckerna. Det måste väl bli så av tidsskäl.
Man förstår historien lite bättre när man läser böckerna än när man ser filmerna.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:50Haha Rasmus, den är som "fuck"-extramaterialet ifrån Snatch! 😀
Haha Rasmus, den är som "fuck"-extramaterialet ifrån Snatch! 😀
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:53Johan, ja, det kan gå åt båda hållen =)
Jag hade ganska låga förväntningar, men just det här att Meyer vänder på så många könspositioner (insert dirty joke here) och verkligen spikar arketyp efter arketyp gjorde att jag fascinerades väldigt.
Och nu har
Johan, ja, det kan gå åt båda hållen =)
Jag hade ganska låga förväntningar, men just det här att Meyer vänder på så många könspositioner (insert dirty joke here) och verkligen spikar arketyp efter arketyp gjorde att jag fascinerades väldigt.
Och nu har
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:54Och tack, förresten =)
Och tack, förresten =)
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 23:03Haha underbar dasslektyr.
Jag gillar facklitteratur också, i vanliga fall. Men nu är det så mycket läsande i plugget att det blir mindre tung skönlitteratur på fritiden. Och t o m det kan vara svårt. I caught myself speed-reading Stephen King för ett ta
Haha underbar dasslektyr.
Jag gillar facklitteratur också, i vanliga fall. Men nu är det så mycket läsande i plugget att det blir mindre tung skönlitteratur på fritiden. Och t o m det kan vara svårt. I caught myself speed-reading Stephen King för ett ta
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 00:01Är det här det händer saker?
Jag har kollat på en film Stolthet och Fördom för 50 11:e gången. Suck (H:)
Kom hem trött men orkade fixa lite som mat och vin.
Är det här det händer saker?
Jag har kollat på en film Stolthet och Fördom för 50 11:e gången. Suck (H:)
Kom hem trött men orkade fixa lite som mat och vin.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 00:19Om man är trött kan man titta på det här
http://www.youtube.com/watch?v=-8e26cpzaJU
😀
Om man är trött kan man titta på det här
http://www.youtube.com/watch?v=-8e26cpzaJU
😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 08:30Hanna Maria: Jag tycker definitivt man ska stå för vad man tycker om och inte tycker om. Sen kan ju den allmänna "åsikten" om en sak som twilight-filmerna göra att man aldrig ser dem och därför inte kan skaffa sig en egen åsikt 🙂
Tror faktiskt jag skull
Hanna Maria: Jag tycker definitivt man ska stå för vad man tycker om och inte tycker om. Sen kan ju den allmänna "åsikten" om en sak som twilight-filmerna göra att man aldrig ser dem och därför inte kan skaffa sig en egen åsikt 🙂
Tror faktiskt jag skull