Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:51Vad menar du Helen?
Vad menar du Helen?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 21:53Hmm, för vissa är det till exempel Starcraft 2, programmeringsspråk, Sailor Moon, overcute jpop/kpop och väldigt dåliga (men fortfarande underhållande) filmer... 😉
Hmm, för vissa är det till exempel Starcraft 2, programmeringsspråk, Sailor Moon, overcute jpop/kpop och väldigt dåliga (men fortfarande underhållande) filmer... 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:04jag menar bara att jag råkade in på någon av de där konstiga sajterna som finns på nätet.. där jag inte skulle in mer..
här tycker jag om att skriva.. här bland alla härliga fb vänner!
jag menar bara att jag råkade in på någon av de där konstiga sajterna som finns på nätet.. där jag inte skulle in mer..
här tycker jag om att skriva.. här bland alla härliga fb vänner!
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:04Ja, vad är det för fel på "så skall det låta" Katarina? Eller skall jag känna mig som en gubbe nu med för att jag tycker om det? 😉
Ja, vad är det för fel på "så skall det låta" Katarina? Eller skall jag känna mig som en gubbe nu med för att jag tycker om det? 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:10Johan, och för andra är det Harry Potter och Twilight (JA! OCH JAG SKÄMS INTE DET MINSTA!) och att man i hemlighet tycker att grodor och träd är mer intressanta än majoriteten människor på denna jord.
Johan, och för andra är det Harry Potter och Twilight (JA! OCH JAG SKÄMS INTE DET MINSTA!) och att man i hemlighet tycker att grodor och träd är mer intressanta än majoriteten människor på denna jord.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:11Fast du Hebbe... Katarina är mer tant än vad jag är gubbe...trots att hon är ett halv år yngre än mig...;)
Fast du Hebbe... Katarina är mer tant än vad jag är gubbe...trots att hon är ett halv år yngre än mig...;)
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:16Pft Tobbe, akta dig!
F*n, du verkar ju riktigt skön Hanna Maria! (t+)
Så klart man kan gilla Så ska det låta, men tro inte att jag kommer fatta varför. Men det är väl knappast jag som bestämmer vad som är ok och inte.
"Buttpluggs med lila hästsvansar"
Pft Tobbe, akta dig!
F*n, du verkar ju riktigt skön Hanna Maria! (t+)
Så klart man kan gilla Så ska det låta, men tro inte att jag kommer fatta varför. Men det är väl knappast jag som bestämmer vad som är ok och inte.
"Buttpluggs med lila hästsvansar"
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:19Hehe kram pårej Katarina.
Det blir nog bra det här. För oss allihop.
Hehe kram pårej Katarina.
Det blir nog bra det här. För oss allihop.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:23Harry Potter är också bra. Twilight har jag inte sett. Tycker det verkar sådär. Snackade med en som gjort effekter till de filmerna. Han tyckte själv "bra effekter, dåliga filmer". Smaken är kanske olika där.
Men han berättade även en kul grej om andra f
Harry Potter är också bra. Twilight har jag inte sett. Tycker det verkar sådär. Snackade med en som gjort effekter till de filmerna. Han tyckte själv "bra effekter, dåliga filmer". Smaken är kanske olika där.
Men han berättade även en kul grej om andra f
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 22:25Mmm...jag ska det...vänta lite...ska bara skaka lite av rädsla;)
Så ska det låta börjar bli lite uttjatat...men jag brukar få briljera när man är flera som kollar...;)
Mmm...jag ska det...vänta lite...ska bara skaka lite av rädsla;)
Så ska det låta börjar bli lite uttjatat...men jag brukar få briljera när man är flera som kollar...;)