Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hmm... Om man inte har sett Blood Diamond, har man missat nåt. Riktigt bra.

Hah. Jag hyrde Once Fallen också, för alltsedan jag såg The Abyss har Ed Harris fått det att kittla i magen. Men jag måste utfärda riksvarning för Once Fallen. Otroligt taffligt

Blood Diamond är också en sån där jag tänkt se men inte blivit av... The abyss är ju en klassiker annars! 🙂

Lite gubbvarning...men jag har kollat på Så ska det låta...nu har jag öppnat ett öl...blir snart sängen för mig...
Ska upp tidigt imorgon och cykla...

Visst är den =) Och den gjordes för så länge sedan att den FÅR vara lite fånig, det får liksom sentimentalitetsvärde. "Love you... Wife"... *snyft*
😉

Jag gillar Blood Diamond starkt, det är en av filmerna jag ser om med jämna mellanrum. diCaprio är rik

Bara hela den grejen med "om du dränker mig och simmar och sedan återupplivar mig..."

Hm... Vadå "trust" liksom... Och så har de bara bråkat under hela början av filmen. 🙂 Aww, kärlek alltså. Komplicerat ibland.

Haha, ja, det är tillit det... men han hade gjort sitt för att förtjäna den tilliten också. Så skulle man ju inte säga till en snubbe från Handelshögskolan direkt.

(Hihi. Undrar hur många jag retade upp nu. "Jag har faktiskt gått BÅDE Handels OCH en Röd

sitter och skriver där jag inte trodde att jag skulle skriva något mer..

"Kill me! (and then revive me...)" 🙂

Men shit Tobbe!! *skakar på huvudet*

Hälsningar från tjejen som somnade på soffan kvart i åtta i går.. men Så ska det låta skulle jag fasiken aldrig titta på!

Vad är det för fel på Så ska det låta Katarina???;)

Jag gillar den typen av frågesport...;)