Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:40Elina: Det var strongt av dig att inte äta upp alla på en gång Hade nog inte tagit mig mer än 5 minuter så hade de varit slut 🙁
Edit: Äter pasta med kesella. Kanske inte en helt lyckad måltid heller. Men, men...
Elina: Det var strongt av dig att inte äta upp alla på en gång Hade nog inte tagit mig mer än 5 minuter så hade de varit slut 🙁
Edit: Äter pasta med kesella. Kanske inte en helt lyckad måltid heller. Men, men...
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:41Johan, jo, jag vet vad du menar. Det är trist, men ibland behöver man vila upp sig. Tror iaf jag på. Man får försöka göra det bästa av kvällen ändå.
Johan, jo, jag vet vad du menar. Det är trist, men ibland behöver man vila upp sig. Tror iaf jag på. Man får försöka göra det bästa av kvällen ändå.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:46Sitter fortfarande kvar på jobbet, men har haft avbrott för träning och middag. Dags att gå hem och ta kväll strax. Undrar om jag inte ska köpa hem lite fredagsgott också...?! Som choklad!! 😀
Sitter fortfarande kvar på jobbet, men har haft avbrott för träning och middag. Dags att gå hem och ta kväll strax. Undrar om jag inte ska köpa hem lite fredagsgott också...?! Som choklad!! 😀
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:48Choklad är gott! Alla dagar, inte bara fredagar!
Choklad är gott! Alla dagar, inte bara fredagar!
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:54Örjan: SANT!! 😀
Örjan: SANT!! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2011, 20:33När vi satt på fikat med två enorma godisägg och smaskade, de var säkert på 2 kg styck, kom en konsult in med en korg på minst 5 kg!
Fort pillade vi företagsnamnet, för visst har vi köpt de där själva, jaja visst.
Men oj vad det smaskades, jag pillade u
När vi satt på fikat med två enorma godisägg och smaskade, de var säkert på 2 kg styck, kom en konsult in med en korg på minst 5 kg!
Fort pillade vi företagsnamnet, för visst har vi köpt de där själva, jaja visst.
Men oj vad det smaskades, jag pillade u
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:35Sitter med ett glas vitt och lite räkor och ruttnar på hur mycket dåligt det är på tv en fredag. Lillan sover (L) Ska kolla en film tror jag.
Sitter med ett glas vitt och lite räkor och ruttnar på hur mycket dåligt det är på tv en fredag. Lillan sover (L) Ska kolla en film tror jag.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:37Katarina, vad ska du se?
Jag såg Mission Impossible II, och nu tittar jag på an Education.
Katarina, vad ska du se?
Jag såg Mission Impossible II, och nu tittar jag på an Education.
Quote from Rasmus Olsson on 15 April 2011, 20:38Vitt å räkor utan pök?! Men Katarina, är det så illa ställt?
Själv klämde jag lite rött med vitlöksost på... knäckebröd.
Vitt å räkor utan pök?! Men Katarina, är det så illa ställt?
Själv klämde jag lite rött med vitlöksost på... knäckebröd.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 20:40Kat: Får man rekommendera? Antingen "Three Days" eller "Du kommer möta en lång, mörk främling"
Hyr på Headweb.
Kat: Får man rekommendera? Antingen "Three Days" eller "Du kommer möta en lång, mörk främling"
Hyr på Headweb.