Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:05Här i Stockholm har vi iaf blå himmel med några få molntussar 🙂
Här i Stockholm har vi iaf blå himmel med några få molntussar 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:07Jobba? *himlar med ögonen åt mitt ibland inte helt optimerade liv*
Sen blir det nog pizza framför TVn och lite senare blir det säkert träning av något slag (jag är en natt-tränare har jag kommit på...) innan det är dags att sova sött för imorgon blir det
Jobba? *himlar med ögonen åt mitt ibland inte helt optimerade liv*
Sen blir det nog pizza framför TVn och lite senare blir det säkert träning av något slag (jag är en natt-tränare har jag kommit på...) innan det är dags att sova sött för imorgon blir det
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:11Här är himlen härligt jämngrå. "Himlen är som en enda stor bouncer!" som min fotolärare på gymnasiet brukade utropa med stor entusiasm... 😀
(Bouncer är en typ av skärm man använder för att mjuka upp blixtljus i fotosammanhang...)
Jag sitter och gör ing
Här är himlen härligt jämngrå. "Himlen är som en enda stor bouncer!" som min fotolärare på gymnasiet brukade utropa med stor entusiasm... 😀
(Bouncer är en typ av skärm man använder för att mjuka upp blixtljus i fotosammanhang...)
Jag sitter och gör ing
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:19Jag ska försöka hålla mig vaken till tio. Förmodligen med hjälp av en film och världens godaste påste; White Chai.
Sedan ska jag krypa i min gosiga säng och jag tänker inte krypa ur den igen förrän jag måste.
Jag ska försöka hålla mig vaken till tio. Förmodligen med hjälp av en film och världens godaste påste; White Chai.
Sedan ska jag krypa i min gosiga säng och jag tänker inte krypa ur den igen förrän jag måste.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:29Jag ska försöka lära mig kapitlet om digitalis, positiva inotroper och vasodilatorer utantill. Inte det minsta roligt men har hälften kvar av mina 1kg färska jordgubbar jag köpte igår som jag ska muta mig genom kvällen/natten med (H)
Jag ska försöka lära mig kapitlet om digitalis, positiva inotroper och vasodilatorer utantill. Inte det minsta roligt men har hälften kvar av mina 1kg färska jordgubbar jag köpte igår som jag ska muta mig genom kvällen/natten med (H)
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:33Hmm, hade tänkt/hade möjlighet att sticka iväg och grilla ikväll, men när jag kom hem så orkade jag bara inte ta mig iväg någonstans, utan lade mig på sängen och åt russin istället. 🙁
Är det inte glamour så säg... (Vad är väl en bal på slottet?)
Nä, s
Hmm, hade tänkt/hade möjlighet att sticka iväg och grilla ikväll, men när jag kom hem så orkade jag bara inte ta mig iväg någonstans, utan lade mig på sängen och åt russin istället. 🙁
Är det inte glamour så säg... (Vad är väl en bal på slottet?)
Nä, s
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:34Johan, känner igen det där... men man får se det positiva i situationen. Det var russin, inte heroin! *tummen upp*
😉
Johan, känner igen det där... men man får se det positiva i situationen. Det var russin, inte heroin! *tummen upp*
😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:35Äter bafucin och Enchinaguard. För någon vecka sedan kurrerade jag mig också för en förkylning som inte bröt ut, men den verkar bara ha blivit uppskjuten.
Äter bafucin och Enchinaguard. För någon vecka sedan kurrerade jag mig också för en förkylning som inte bröt ut, men den verkar bara ha blivit uppskjuten.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:39Hanna: Var tvungen att äta något för att få upp blodsockret lite snabbt. Känns dock lite sådär då jag gärna velat grilla och träffa lite folk egentligen. Det bara ... blev inte så, men det är ju ingen idé att ångra sig heller.
Hanna: Var tvungen att äta något för att få upp blodsockret lite snabbt. Känns dock lite sådär då jag gärna velat grilla och träffa lite folk egentligen. Det bara ... blev inte så, men det är ju ingen idé att ångra sig heller.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 19:40Har utfodrat vargarna (med lamm, som sig bör till vargar) och sitter nu med ett glas rött och lite choklad.
Härligt väder i huvudstaden idag och helgen ska bli lika bra sägs det! Dags att vårrusta båten! 🙂
Har utfodrat vargarna (med lamm, som sig bör till vargar) och sitter nu med ett glas rött och lite choklad.
Härligt väder i huvudstaden idag och helgen ska bli lika bra sägs det! Dags att vårrusta båten! 🙂