Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 23:00Kom nyss hem från jobbet, haft en tjejkväll med flickor mellan 15-17 år. Pratat om kärlek och ätit godis. Ibland har man världens bästa jobb...:)
Kom nyss hem från jobbet, haft en tjejkväll med flickor mellan 15-17 år. Pratat om kärlek och ätit godis. Ibland har man världens bästa jobb...:)
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 23:09jobbat med ungdomar så här sent ........ ?
jobbat med ungdomar så här sent ........ ?
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 23:58Har precis kommit hem från en konsert med The Ark.
Har precis kommit hem från en konsert med The Ark.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 07:49Japp, jobbar sent vissa kvällar:)
Japp, jobbar sent vissa kvällar:)
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 08:37Jag såg en av de bästa filmerna någonsin (Seven!) och sen var det liksom dags att sova för denna trötta tjej.
Jag såg en av de bästa filmerna någonsin (Seven!) och sen var det liksom dags att sova för denna trötta tjej.
Quote from Fredric Lagerström on 9 April 2011, 08:46Jag såg en rätt intressant doku på kk om 1a v-kriget. Det var intervjuer med veteraner. Kvinnor och män. De var närmare hundra år vid inspelningen. Intervjuerna var gjorda i slutet av förra millenniet tror jag.
De berättade om sina fruktansvärda upplevels
Jag såg en rätt intressant doku på kk om 1a v-kriget. Det var intervjuer med veteraner. Kvinnor och män. De var närmare hundra år vid inspelningen. Intervjuerna var gjorda i slutet av förra millenniet tror jag.
De berättade om sina fruktansvärda upplevels
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 20:56Nina: Varför ska du köpa cigg? Du har ju slutat röka! 😉
Nina: Varför ska du köpa cigg? Du har ju slutat röka! 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:03För att jag är en dålig människa? (#)
För att jag är en dålig människa? (#)
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:05Marlboro-mannen kanske är ngt för dig då, Nina? 😉
Marlboro-mannen kanske är ngt för dig då, Nina? 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 21:15haha, vad hette filmen nu igen? Harley davidson and the Marlboro man? Jag minns inte ens vilka skådisar som var med? Mickey Rourke (?) och vem mer??
Jag tror jag börjar bli gammal och senil...
haha, vad hette filmen nu igen? Harley davidson and the Marlboro man? Jag minns inte ens vilka skådisar som var med? Mickey Rourke (?) och vem mer??
Jag tror jag börjar bli gammal och senil...