Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2011, 19:43Johan, det kan vi få. Allt handlar om pengar. Noll pengar = ingen järnväg.
Johan, det kan vi få. Allt handlar om pengar. Noll pengar = ingen järnväg.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 19:45Jo, men om vi inte satsar några pengar på järnvägen blir det ju inte lika bra...
Jo, men om vi inte satsar några pengar på järnvägen blir det ju inte lika bra...
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2011, 19:46Som vi märker nu. Det är dubbelt så många som åker tåg nu än för 20 år sen. Vi har inte dubbelt så mycket spår å tåg än för 20 år sen. Klart grejerna slits fortare och måste underhållas. Det begriper väl de flesta med IQ över 100.
Som vi märker nu. Det är dubbelt så många som åker tåg nu än för 20 år sen. Vi har inte dubbelt så mycket spår å tåg än för 20 år sen. Klart grejerna slits fortare och måste underhållas. Det begriper väl de flesta med IQ över 100.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 19:51Vad hjälper underhåll när det är "Sommartåg" som inte klarar en svensk vinter? Fantastiska snillen som köper in tåg som ska ha Solfaktor.
Vad hjälper underhåll när det är "Sommartåg" som inte klarar en svensk vinter? Fantastiska snillen som köper in tåg som ska ha Solfaktor.
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2011, 19:55Sommartåg? Vad har du nu knaprat David?
Sommartåg? Vad har du nu knaprat David?
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 20:02Räknas det inte som "Sommartåg" när de inte klarar en svensk vinter?
Räknas det inte som "Sommartåg" när de inte klarar en svensk vinter?
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 20:11Den här singeln har precis kommit hem med tre par nya skor och en stor påse godis. Nu sitter jag och dricker kaffe och mår illa. Barnen ser på film och jag funderar på om jag ska laga mat eller gå och köpa cigaretter...
Egentligen borde jag städa... Min
Den här singeln har precis kommit hem med tre par nya skor och en stor påse godis. Nu sitter jag och dricker kaffe och mår illa. Barnen ser på film och jag funderar på om jag ska laga mat eller gå och köpa cigaretter...
Egentligen borde jag städa... Min
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 20:22Westmalle Trippel och whisky... och syntmusik. Ingen kan säga annat än att Bruse har Bra Smak. Låter som ett kap för först till kvarn av Stockholmstjejerna. 🙂
Själv föredrar jag Westmalle Dubbel till syntmusiken, så vi kan anta att jag bara är två tred
Westmalle Trippel och whisky... och syntmusik. Ingen kan säga annat än att Bruse har Bra Smak. Låter som ett kap för först till kvarn av Stockholmstjejerna. 🙂
Själv föredrar jag Westmalle Dubbel till syntmusiken, så vi kan anta att jag bara är två tred
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2011, 20:322/3 Bruse är inte fyskam det heller! Skynda fynda, snart är vi upptagna. Först till kvarn.
2/3 Bruse är inte fyskam det heller! Skynda fynda, snart är vi upptagna. Först till kvarn.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 20:33Kom hem efter en lång dag och en lång vecka, kroppen är fortfarande seg efter långpasset i går och i kväll kom jag på att jag jobbade förra helgen och var på avtalskongress på min lediga dag. Då är det OK att vara trött/slut.
Ska fixa lite middag och sen
Kom hem efter en lång dag och en lång vecka, kroppen är fortfarande seg efter långpasset i går och i kväll kom jag på att jag jobbade förra helgen och var på avtalskongress på min lediga dag. Då är det OK att vara trött/slut.
Ska fixa lite middag och sen