Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 22:23Får man annat man blir glad av kanske det inte är så svårt att avvara våfflor 🙂
Får man annat man blir glad av kanske det inte är så svårt att avvara våfflor 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 22:32Linda: med våfflor kan man fuska dock inte med tofflor...
Linda: med våfflor kan man fuska dock inte med tofflor...
Quote from Fredric Lagerström on 25 March 2011, 22:35Jag har inte heller ätit några våfflor. Däremot har jag smäckt i mej 7 varma mackor. Hm bra Aadu bra.... (t-)
Jag har inte heller ätit några våfflor. Däremot har jag smäckt i mej 7 varma mackor. Hm bra Aadu bra.... (t-)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 22:56Hemma och fightas med slutspurten på en förkylning. Borde vara frisk i morrn eller övermorrn.
Hemma och fightas med slutspurten på en förkylning. Borde vara frisk i morrn eller övermorrn.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 23:01Vi ska spela musik från Astrid Lindgrens värld. Vi har en barnkör på 60 pers med oxå. Så det är full fart..
Vi ska spela musik från Astrid Lindgrens värld. Vi har en barnkör på 60 pers med oxå. Så det är full fart..
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 12:43@ Bruse: i tvättspriten/handdesinfektionen finns det kräkmedel av någon anledning........ Jag har varit med om att vi beställt "Doctors Special" från sjukhusapoteket men det var länge sen.....
@ Bruse: i tvättspriten/handdesinfektionen finns det kräkmedel av någon anledning........ Jag har varit med om att vi beställt "Doctors Special" från sjukhusapoteket men det var länge sen.....
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 18:42Startade fredagskvällen (eller avslutade eftermiddagen) med ett löparpass hem från jobbet. Tycker det känns som en bra start på helgen. Nu blir det en hemmakväll för att ladda inför morgondagen (Lakritsfestival, pubbesök, samt middag på Norra Brunn med st
Startade fredagskvällen (eller avslutade eftermiddagen) med ett löparpass hem från jobbet. Tycker det känns som en bra start på helgen. Nu blir det en hemmakväll för att ladda inför morgondagen (Lakritsfestival, pubbesök, samt middag på Norra Brunn med st
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 18:57Aha, det var här man borde ha skrivet. Ja, ja, det blir iaf standup med Kodjo på Comedy Central Live i kväll 🙂
Aha, det var här man borde ha skrivet. Ja, ja, det blir iaf standup med Kodjo på Comedy Central Live i kväll 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 19:00Pssst Hebbe. Är det verkligen så smart att ange VAR stenen du tänkt gömma dig under ikväll befinner sig? *skrattar*
Pssst Hebbe. Är det verkligen så smart att ange VAR stenen du tänkt gömma dig under ikväll befinner sig? *skrattar*
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 19:05Hebbe är visst inte lika erfaren på att gömma sig som jag? 😉
Hebbe är visst inte lika erfaren på att gömma sig som jag? 😉