Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:07Jag ska på AW vid Stureplan. Inte mitt område egentligen, men jag hänger på en kompis som gillar det:-)
Har sprungit årets längsta pass idag, så jag är nog värd ett extra glas vin;)
Jag ska på AW vid Stureplan. Inte mitt område egentligen, men jag hänger på en kompis som gillar det:-)
Har sprungit årets längsta pass idag, så jag är nog värd ett extra glas vin;)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:23Vofflor till kvällsmat, sen blir det inte mycket mer...
Vofflor till kvällsmat, sen blir det inte mycket mer...
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:28vofflor låter som hundmat 😉
vofflor låter som hundmat 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:43Då kan jag tänka mig att vara hund i ditt hus idag Örjan. 😉
Våfflor låter smarrigt, men laggen finns på landet. 🙁
Då kan jag tänka mig att vara hund i ditt hus idag Örjan. 😉
Våfflor låter smarrigt, men laggen finns på landet. 🙁
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:53här har det oxå varit våfflor, men nu är det soffläge med en bok
här har det oxå varit våfflor, men nu är det soffläge med en bok
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:59Jag har aldrig påstått något annat! 😉
Jag har aldrig påstått något annat! 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 19:18Vacker tass, Anna! Ligg! Sluta tigg vid bordet 😉
(du får en lagg våfflor när husse är klar!)
Vacker tass, Anna! Ligg! Sluta tigg vid bordet 😉
(du får en lagg våfflor när husse är klar!)
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:26Gött med våfflor!
Synd att man behöver ett speciellt järn, känns inte riktigt ekonomiskt försvarsbart när man nästan aldrig äter det...Kvällen spenderas med familjemiddag, är på besök uppe i Blekinge hos pappa med familj. Något mer livat får vänta tills
Gött med våfflor!
Synd att man behöver ett speciellt järn, känns inte riktigt ekonomiskt försvarsbart när man nästan aldrig äter det...
Kvällen spenderas med familjemiddag, är på besök uppe i Blekinge hos pappa med familj. Något mer livat får vänta tills
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:27Laddar inför Spinn of Hope imorgon med lite choklad 😀
Laddar inför Spinn of Hope imorgon med lite choklad 😀
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:34För alla singlar som misslyckats en gång eller annan (som jag), här är en inspirerande video:
http://www.youtube.com/watch?v=Y6hz_s2XIAU&feature=player_embedded
För alla singlar som misslyckats en gång eller annan (som jag), här är en inspirerande video: