Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 20:28Då så Mattias! Välkommen in i fabriken! 😀
Då så Mattias! Välkommen in i fabriken! 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 07:36Ja, välkommen! 🙂
Nu behöver vi bara bestämma vem av mig och Linda som ska provdejta herrn för att se vad som behöver fi.... eh... finslipas! (H)
Ja, välkommen! 🙂
Nu behöver vi bara bestämma vem av mig och Linda som ska provdejta herrn för att se vad som behöver fi.... eh... finslipas! (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 10:09Jessie! Får jag påminna dig om att jag är produktutvecklare (tillsammans med Nina, men hon har fått något i ögonen och ser inte så bra just nu ;)) och du är produkttestare! (H)
Jessie! Får jag påminna dig om att jag är produktutvecklare (tillsammans med Nina, men hon har fått något i ögonen och ser inte så bra just nu ;)) och du är produkttestare! (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 12:22Ach sooo... Jaha. *kavlar upp ärmarna*
Mattias, vi har en testperiod att genomgå! Komsi, komsi!(psssst Linda.. kan man kombinera den med löpcoaching under en träningshelg månntro för att spara lite tid?)
Ach sooo... Jaha. *kavlar upp ärmarna*
Mattias, vi har en testperiod att genomgå! Komsi, komsi!
(psssst Linda.. kan man kombinera den med löpcoaching under en träningshelg månntro för att spara lite tid?)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 15:43Hm, vill jag veta vad ni lägger in i begreppet produktutveckling och produkttestning, tro? *letar febrilt eftern en verksamhetsberättelse* 😉
Jessie, det har varit och är lite mycket just närmaste helgerna, men om några veckor kanske?
Hm, vill jag veta vad ni lägger in i begreppet produktutveckling och produkttestning, tro? *letar febrilt eftern en verksamhetsberättelse* 😉
Jessie, det har varit och är lite mycket just närmaste helgerna, men om några veckor kanske?
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 15:54Mattias: Verksamhetsberättelse finns givetvis men är hemligstämplad eftersom den skulle avslöja på tok för mycket om metoden och den har vi tyvärr inte hunnit ta patent på ännu. (H)
Mattias: Verksamhetsberättelse finns givetvis men är hemligstämplad eftersom den skulle avslöja på tok för mycket om metoden och den har vi tyvärr inte hunnit ta patent på ännu. (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 18:04*viskar till Jessie* Sa inte patent- och registreringsverket att vi inte behövde patent eftersom den var så osannolikt bra och genialisk att ingen någonsin skulle kunna komma på samma sak?! (H)
*viskar till Jessie* Sa inte patent- och registreringsverket att vi inte behövde patent eftersom den var så osannolikt bra och genialisk att ingen någonsin skulle kunna komma på samma sak?! (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 20:39*viskar tillbaka* Jooo, men tänk om NÅN översmart j**el kommer på det utifrån verksamhetsberättelsen ändå? Eller ännu värre, utger sig för att ha kopierat vårt koncept men sen gör något halvdant skit med hänvisning till oss? (#)
*viskar tillbaka* Jooo, men tänk om NÅN översmart j**el kommer på det utifrån verksamhetsberättelsen ändå? Eller ännu värre, utger sig för att ha kopierat vårt koncept men sen gör något halvdant skit med hänvisning till oss? (#)
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:52Smartare än OSS???? Omöjligt!!! 😉
Smartare än OSS???? Omöjligt!!! 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 12:26Linda: Nejmen givetvis inte smartARE än oss. Det går ju inte. *slår ett slag för Captain Obvious* Men att sno idén utifrån vår verksamhetsberättelse är ju inte lika svårt som att själv komma på idén i original. Eller hur? 😉
Linda: Nejmen givetvis inte smartARE än oss. Det går ju inte. *slår ett slag för Captain Obvious* Men att sno idén utifrån vår verksamhetsberättelse är ju inte lika svårt som att själv komma på idén i original. Eller hur? 😉