Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 20:28Då så Mattias! Välkommen in i fabriken! 😀
Då så Mattias! Välkommen in i fabriken! 😀
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 07:36Ja, välkommen! 🙂
Nu behöver vi bara bestämma vem av mig och Linda som ska provdejta herrn för att se vad som behöver fi.... eh... finslipas! (H)
Ja, välkommen! 🙂
Nu behöver vi bara bestämma vem av mig och Linda som ska provdejta herrn för att se vad som behöver fi.... eh... finslipas! (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 10:09Jessie! Får jag påminna dig om att jag är produktutvecklare (tillsammans med Nina, men hon har fått något i ögonen och ser inte så bra just nu ;)) och du är produkttestare! (H)
Jessie! Får jag påminna dig om att jag är produktutvecklare (tillsammans med Nina, men hon har fått något i ögonen och ser inte så bra just nu ;)) och du är produkttestare! (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 12:22Ach sooo... Jaha. *kavlar upp ärmarna*
Mattias, vi har en testperiod att genomgå! Komsi, komsi!(psssst Linda.. kan man kombinera den med löpcoaching under en träningshelg månntro för att spara lite tid?)
Ach sooo... Jaha. *kavlar upp ärmarna*
Mattias, vi har en testperiod att genomgå! Komsi, komsi!
(psssst Linda.. kan man kombinera den med löpcoaching under en träningshelg månntro för att spara lite tid?)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 15:43Hm, vill jag veta vad ni lägger in i begreppet produktutveckling och produkttestning, tro? *letar febrilt eftern en verksamhetsberättelse* 😉
Jessie, det har varit och är lite mycket just närmaste helgerna, men om några veckor kanske?
Hm, vill jag veta vad ni lägger in i begreppet produktutveckling och produkttestning, tro? *letar febrilt eftern en verksamhetsberättelse* 😉
Jessie, det har varit och är lite mycket just närmaste helgerna, men om några veckor kanske?