Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då så Mattias! Välkommen in i fabriken! 😀

Ja, välkommen! 🙂
Nu behöver vi bara bestämma vem av mig och Linda som ska provdejta herrn för att se vad som behöver fi.... eh... finslipas! (H)

Jessie! Får jag påminna dig om att jag är produktutvecklare (tillsammans med Nina, men hon har fått något i ögonen och ser inte så bra just nu ;)) och du är produkttestare! (H)

Ach sooo... Jaha. *kavlar upp ärmarna*
Mattias, vi har en testperiod att genomgå! Komsi, komsi!

(psssst Linda.. kan man kombinera den med löpcoaching under en träningshelg månntro för att spara lite tid?)

Hm, vill jag veta vad ni lägger in i begreppet produktutveckling och produkttestning, tro? *letar febrilt eftern en verksamhetsberättelse* 😉

Jessie, det har varit och är lite mycket just närmaste helgerna, men om några veckor kanske?

Mattias: Verksamhetsberättelse finns givetvis men är hemligstämplad eftersom den skulle avslöja på tok för mycket om metoden och den har vi tyvärr inte hunnit ta patent på ännu. (H)

*viskar till Jessie* Sa inte patent- och registreringsverket att vi inte behövde patent eftersom den var så osannolikt bra och genialisk att ingen någonsin skulle kunna komma på samma sak?! (H)

*viskar tillbaka* Jooo, men tänk om NÅN översmart j**el kommer på det utifrån verksamhetsberättelsen ändå? Eller ännu värre, utger sig för att ha kopierat vårt koncept men sen gör något halvdant skit med hänvisning till oss? (#)

Smartare än OSS???? Omöjligt!!! 😉

Linda: Nejmen givetvis inte smartARE än oss. Det går ju inte. *slår ett slag för Captain Obvious* Men att sno idén utifrån vår verksamhetsberättelse är ju inte lika svårt som att själv komma på idén i original. Eller hur? 😉