Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 19:26Linda: Dela broderligt (systerligt)?
Jag vet ju hur jag delade när jag skulle dela något med min syster. Det gällde alltid att försöka sneaka åt mig mer genom att skära snett, köra med övertalningskampanj om varför hon inte skulle välja det jag ville ha,
Linda: Dela broderligt (systerligt)?
Jag vet ju hur jag delade när jag skulle dela något med min syster. Det gällde alltid att försöka sneaka åt mig mer genom att skära snett, köra med övertalningskampanj om varför hon inte skulle välja det jag ville ha,
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 19:35Mattias: Jag vet (har en lillebror ;)) därför tar jag allt själv från början så blir det rättvist! (H)
Mattias: Jag vet (har en lillebror ;)) därför tar jag allt själv från början så blir det rättvist! (H)
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 20:20Mjaha, inte ens ett utköpserbjudande till mig? Där lär jag mig att utveckla andras idéfragment till fullödiga affärsstrategier inte lönar sig. *muttrar*
Tur att Uffe är så söt att det är svårt att vara arg. 😉
Mjaha, inte ens ett utköpserbjudande till mig? Där lär jag mig att utveckla andras idéfragment till fullödiga affärsstrategier inte lönar sig. *muttrar*
Tur att Uffe är så söt att det är svårt att vara arg. 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 20:27Om två skulle dela på nåt hemma hos oss så fick en dela/måtta och den andra välja först. När vi tre skulle dela på fruktcocktail fick alltid lillasyster fler röda bär 🙁
Om två skulle dela på nåt hemma hos oss så fick en dela/måtta och den andra välja först. När vi tre skulle dela på fruktcocktail fick alltid lillasyster fler röda bär 🙁
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 20:55Linda: Jaså minsann? Vad är det för ras?
Camilla: Jo, det där var standardmetoden när syster blivit gammal nog att förstå mina inte alltid fullständigt rättvisa uppdelningar.
Linda: Jaså minsann? Vad är det för ras?
Camilla: Jo, det där var standardmetoden när syster blivit gammal nog att förstå mina inte alltid fullständigt rättvisa uppdelningar.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:03Mattias: Det är en synnerligen fin och anrik ras "Canis Byracka" heter den på latin. På svenska blir det Tollabradorgråhund 😉
Mattias: Det är en synnerligen fin och anrik ras "Canis Byracka" heter den på latin. På svenska blir det Tollabradorgråhund 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:16Linda, jag trodde det hette gatukorsning 😉
Linda, jag trodde det hette gatukorsning 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:21En sk LAV=Lite Av Varje
En sk LAV=Lite Av Varje
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:23Kärt barn har många namn som bekant! 😉
Kärt barn har många namn som bekant! 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 21:30Linda: Oh, de kan vara hur söta som helst! Och se hur oväntade ut som helst också. 🙂
*viskar till Linda* Men du kan ju inte missa upplagda lägen för kommentarer såsom "om du tycker att Uffe är söt ska du se mig i en funbeatbuff". 😉
Linda: Oh, de kan vara hur söta som helst! Och se hur oväntade ut som helst också. 🙂
*viskar till Linda* Men du kan ju inte missa upplagda lägen för kommentarer såsom "om du tycker att Uffe är söt ska du se mig i en funbeatbuff". 😉